تیم والیبال شهرداری ارومیه در پی هفتمین برد متوالی و انتقام بازی رفت

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه که در ۶ دیدار قبلی خود، ۶ برد متوالی به دست آورده، در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میزبان پاس گرگان است که بدترین نتیجه این فصل را مقابل این تیم به دست آورده و شاید در کنار تداوم پیروزی ها، دنبال انتقام از این تیم نیز باشد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پاس گرگان همزمان با ۶ دیدار دیگر هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

این دیدار را می توان تقابل تیم های همسایه میانه جدولی نیز خواند چراکه شهرداری ارومیه و پاس گرگان با ۱۱ برد از ۲۰ دیدار پیشین خود، در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ۲۰ دیدار گذشته خود، ۱۱ بازی را برده و ۹ دیدار را با شکست از زمین خارج شده، ۴۱ ست را به نفع خود به پایان رسانده و ۳۹ ست را نیز به حریفان واگذار کرده و با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

نقطه حائز اهمیت درخصوص این تیم ریشه دار والیبال کشور، این است که شهرداری ارومیه ۶ برد از ۱۱ برد خود را طی ۶ هفته اخیر و در نیم فصل دوم به دست آورده و در نیم فصل اول در ۱۳ دیدار، تنها پنج برد به دست آورده بود.

این تیم به دنبال تداوم شکست ناپذیری های خود در لیگ برتر قرار دارد و سعی می کند که آخرین شکست این تیم، همان گیتی پسند اصفهان در هفته چهاردهم باشد.

اما تیم پاس گرگان نیز مثل شهرداری ارومیه از ۲۰ دیدار این فصل خود، ۱۱ دیدار را به نفع خود تمام کرده و ۹ دیدار را شکست خورده است؛ این تیم ۳۹ ست برده و ۴۰ ست باخته دارد و ۲۹ امتیاز در تعقیب شهرداری ارومیه است.

در پایان این دیدار شهرداری ارومیه در صورت برد مقابل پاس گرگان و باخت پیکان با ایفاسرام اردکان، یک رده بالاتر خواهد رفت و در رده ششم قرار خواهد گرفت.

اما در صورت برد تیم پاس گرگان، جای این تیم با شهرداری ارومیه عوض خواهد شد.

دیدار ۲ تیم شهرداری ارومیه و پاس گرگان، یک پیش درآمد دیگر نیز دارد؛ سنگین ترین باخت شهرداری ارومیه و ضعیف ترین بازی این تیم در این فصل لیگ برتر مقابل پاس گرگان رقم خورده است؛ ۲ تیم در هفته هشتم لیگ برتر در گرگان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان توانست در سه ست پیاپی، میهمانش را شکست دهد.

در این دیدار شهرداری ارومیه فقط ۵۲ امتیاز در سه ست کسب کرد که این، کمترین امتیازی بوده که این تیم در ۲۰ هفته گذشته کسب کرده است.

باید منتظر ماند و دید که تیم والیبال شهرداری ارومیه می تواند ضمن تداوم بردهای پیاپی خود، پاس گرگان راشکست داده و انتقام دیدار رفت را بگیرد یا این تیم گرگانی است که مقابل شاگردان عبدالرضا علیزاده، دبل خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha