ماراتن والیبال ایران در یک چهارم لیگ برتر/ شهرداری ارومیه و طبیعت در ایستگاه آخر

ارومیه- ایرنا- تیم های والیبال شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر درحالی امروز، دوشنبه به میدان می روند که در ۲ بازی پیشین خود در یک چهارم نهایی هرکدام با نتیجه سه بر ۲ پیروز شده اند و در ۲ بازی سخت، ۱۰ ست پشت سرهم را بازی کرده اند.

به گزارش ایرنا، تنها دیدار باقی مانده از مراحل پلی آف و پلی آوت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، دوشنبه شب در تهران برگزار می شود.

در حالی که فولاد سیرجان، شهداب یزد و پیکان تهران با ۲ برد متوالی به ترتیب مقابل چادرملوی اردکان، ایفاسرام اردکان و گیتی پسند اصفهان راهی نیمه نهایی لیگ برتر شده اند، تیم های شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر در یکی از طولانی ترین دوئل های تاریخ این لیگ ۱۰ ست در ۲ دیدار با هم مسابقه داده اند و هرکدام پنج ست را پیروز شده اند.

تیم شهرداری ارومیه در دیدار نخست، پنجشنبه شب هفته گذشته با نتیجه سه بر ۲ مقابل طبیعت اسلامشهر پیروز شد ؛ در این دیدار در مجموع ۲۰۵ امتیاز کسب شد که سهم شاگردان عبدالرضا علیزاده ۱۰۷ امتیاز بود.

اما در بازی دوم ورق برگشت و تیم طبیعت که برای بقا از همه توان خود استفاده می کرد، با نتیجه مشابه سه بر ۲ مقابل شهرداری ارومیه پیروز شد؛ در این دیدار هم ۲۱۰ امتیاز از سوی ۲ تیم کسب شد که سهم طبیعت ۱۰۷ و سهم شهرداری ۱۰۳ امتیاز بود.

در مجموع این ۲ دیدار، ۴۱۵ امتیاز توسط ۲ تیم کسب شده که برای هر ست حدود ۴۲ امتیاز را نشان می دهد که رقم قابل توجهی است و نشان دهنده خستگی هر۲ تیم و بازی سنگین در مدت ۴۸ ساعت است.

اما با توجه به اینکه بازیکنان شهرداری ارومیه قدرت بدنی خوبی داشته و در اکثر مسابقات با نتیجه سه بر ۲ پیروز از میدان خارج شده اند، انتظار می رود که دوئل پایانی ۲ تیم در شب ماقبل پایانی سال، به نفع شهرداری ارومیه به پایان برسد.

هرچند طبیعت نیز هم در فصل مقدماتی لیگ برتر قدرتمند ظاهر شد و با رده دوم به کار خود پایان داد و هم در پلی آف بازی خوبی مقابل شاگردان علیزاده از خود نشان داد.

باید منتظر ماند و دید که رقیب شهداب یزد در دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که بعد از تعطیلات ابتدایی سال برگزار خواهد شد، چه تیمی خواهد بود و آیا تیم متحول شده شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم می تواند روند خوب خود را ادامه دهد یا دیدار امشب، آخرین دیدار شاگردان عبدالرضا علیزاده در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha