شهید قاسم سلیمانی حاصل مکتب انقلاب اسلامی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید "حاج قاسم سلیمانی" حاصل مکتب تربیتی در حال گسترش انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی رشد کرد که چندین نگاه حاکم بود و با دستگیری و تبعید امام راحل، شاگردان ایشان توانستند نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به دین و اسلام را به گونه ای بسط دهند که حاج قاسم ها رشد کرد.

وی گفت: شاگردان امام (ره)نگاه دینی در تمام جامعه را گسترش دادند، در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و خالصانه دفاع کردند و در نتیجه مکتب جمهوری اسلامی توسعه یافت.

آیت الله فرحانی با اشاره به اینکه فتح الفتوح انقلاب، تربیت فرزندان بسیجی است افزود: در دوران دفاع مقدس، زمانی که انقلاب نوپا بود ایران با چندین کشور جنگید اما نتوانستند ذره‌ای از خاک کشور را تصرف کنند و پس از رحلت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری در همان زمان معتقد بودند ایران قدرت منطقه می‌شود و به قله های پیشرفت دست خواهد یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایران توسط اسلام حفظ شد و گروه‌های مقاومت در منطقه شکل گرفت که همگی از جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند چراکه کمتر از ۴۰ سال تمامی اهداف نظام تحقق یافته است.

آیت‌الله فرحانی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت امام(ره)، مادران و همسران شهدا، نسلی را تربیت کرد که با وجود آنها برای اولین بار در ۲۰۰ سال گذشته، حتی یک وجب از ایران اسلامی توسط دشمنان تصرف نشد و با تربیت این نسل انقلابی اکنون در منطقه سربلند هستیم.

وی اظهار کرد: تربیت این نسل اقدامی بزرگ است و هرچه نسل جوان بزرگ تر می‌شوند انقلابی تر خواهند شد و زیر سایه ولایت به قله های پیشرفت نزدیک هستیم.

امروز چهارشنبه ۱۳ دی ماه مصادف با چهارمین سالروز شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران است؛ فرماندهی که در دوره سیاه دهش‌افکنی داعش، معادلات منطقه را تغییر داد که با رشادت‌ و شجاعت‌های خود در سوریه، یمن، فلسطین، لبنان و غیره به نامی ماندگار تبدیل و در نهایت نیز توسط آمریکایی ها در فرودگاه بغداد به مقام شهادت نائل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha