۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85342315
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: اثرگذاری بانوان در دوران دفاع مقدس برجسته بود

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان اسلام با حمایت و پشتیبانی همسران و مادران در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند گفت: اثرگذاری بانوان در دوران دفاع مقدس برجسته بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان همدان با اشاره به اینکه مردان بزرگی که در طول تاریخ ظهور کردند به واسطه داشتن مادران بزرگی بوده است اظهار کرد: در طول دوران تاریخ، تاثیرگذاری زنان را به شکل پنهانی دیدیم اما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این نقش آشکار و بی بدیل است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اثرگذاری بانوان را کاملا برجسته دیدیم و امام این جایگاه را به بانوان دادند و بانوان نیز خوش درخشیدند.

استاندار همدان افزود: در بین زنان انقلاب اسلامی که شمار آنها زیاد است از خانم دباغ یاد می کنیم که مقام معظم رهبری در دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان به شایستگی از این بانوی مقاوم و صبور نام بردند و تک تک بانوان جامعه ما خاصه مادران شهدا و همسران در زمره این بانوان هستند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: اگر تشویق‌ های مادران و همسران شهدا این ذخایر و منابع فکری قدرتمند نبود رزمندگان پای رفتن به جبهه را نداشتند.

وی افزود: هر کدام از شما بانوان در خانواده ستون و عمود هستید که در صورت فقدان آن خانواده دچار انفکاک می‌شود.

استاندار همدان نقش بی بدیل مادران و همسران در انسان سازی را ستودنی دانست و گفت: تنها و یگانه وظیفه ای که هیچ مردی نمی‌تواند انجام دهد انسان سازی بانوان است که با وجود آن نهضت فکری انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری به قله و اهداف خواهد رسید.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت چهارمین سالگرد حبیب دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: تلاقی ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با سالروز شهادت سردار دلها نشان از عمق ارادت حاج قاسم به خانم فاطمه زهرا(س) و توسل به ائمه اطهار (ع) است.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی کسی بود که عمر خود را در راه مجاهدت و برای رهایی ملل مظلوم از سلطه استکبار صرف کرد و در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق به شایستگی ایشان را می‌شناسند و او را ارج می‌نهند.

استاندار همدان اظهار کرد: حاج قاسم تمام هستی خود را برای رهایی انسان و انسانیت از بند جور و ظلم طاغوت زمان به خصوص داعشی های جنایتکار در طبق اخلاص گذاشت و آنقدر فضایل نیک داشت که مقام معظم رهبری از خصال ایشان به نام مکتب حاج قاسم یاد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha