خون شهدای حادثه کرمان همبستگی مردم را بیشتر می‌کند

تهران-ایرنا- معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست معاونت توسعه منابع و برنامه ریزی این سازمان گفت: حمله اخیر دشمن در مراسم بزرگداشت سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک عملیاتی کور و محکوم به شکست است و قطعا خون شهدای این حادثه همبستگی و علاقه مردم به این شهید بزرگوار را بیشتر و مستحکم تر می کند.

محمود پاکدل در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا بیان کرد: بنده به عنوان خادم خانواده های شهدا و ایثارگران اقدام تروریستی دشمن در گرامیداشت شهید سلیمانی که قطعا با حمایت آمریکا و رژیم صهیونستی انجام شده را محکوم می کنم و به خانواده های شهدای این حمله تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای مجروحان و جانبازان این حادثه از خداوند متعال شفای عاجل و بهبودی کامل مسئلت دارم.

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ هشت ساله دشمن با حملات سایبری، ایجاد اغتشاشات و ترورهای کور همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما مردم ما منسجم تر و یکپارچه تر از انقلاب و نظامی که برای پایداری آن ۲۲۸ هزار و ۹۰۰ شهید تقدیم کرده اند حمایت می کنند.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۴۱ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا انفجار نخست ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

معاون امنیتی استاندار کرمان تروریستی بودن انفجارها را تائید کرده است.

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: آمار شهدا تا این لحظه (۱۷:۳۲) به ۱۰۳ نفر و مجروحان هم به ۱۴۱ نفر رسیده اند.

براساس گزارش‌ها، حال تعدادی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha