رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: تصویر سیستان و بلوچستان باید تغییر کند

زاهدان- ایرنا- رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: با ساخت تصویرهای مثبت از بخش‌های مختلف سیستان و بلوچستان باید تصویر این استان در اذهان تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سپهر خلجی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهارکرد: حوزه اطلاع رسانی استان باید توانمندتر از گذشته به میدان بیاید و با تصویرسازی مثبت از ظرفیت‌ها و دارایی‌های منطقه تصویر مثبتی را در اذهان ایجاد کند.

وی بیان کرد: تصویرسازی‌ از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف معدن، کشاورزی، شیلات،دریا و سایر بخش‌ها تصویر مثبتی برای ترغیب و ورود سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: پیش از این حوزه رسانه و حتی دستگاه‌های تبلیغاتی دولتی نیز محرومیت سیستان و بلوچستان را تبلیغ کرده‌اند و این در حالیست که با وجود محرومیت‌ها، ظرفیت‌های بیشمار استان بیشتر از محرومیت‌هاست ولی تنها بر محرومیت‌ها توجه و تمرکز شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در سیستان و بلوچستان مساله سرمایه‌گذاری است که برای تحقق آن باید منافع مشترک اقتصادی هم برای مردم و هم برای کشورهای همسایه تعریف شود تا بخش زیادی از مشکلات استان مرتفع شود.

خلجی تصریح کرد: پروژه‌های کلانی در سیستان و بلوچستان در حال اجراست و این در حالیست که این حجم از کارها در استان در اوج شرایط سختی و مالی دولت است و بسیاری از این امور وعده‌های دولت‌های قبلی و آرزوی مردم استان بوده که در حال تحقق و به نتیجه رسیدن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha