۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85344375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: دشمن منتظر سیلی محکم از سوی ایران باشد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره به عملیات تروریستی در کرمان گفت: نظام جمهوری اسلامی سیلی محکمی به دشمن خواهد زد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان ایرانی در عملیات تروریستی کرمان، افزود: آمریکا بواسطه دست نشانده‌های خود با ترور و حملات تروریستی در خارج از میدان نبرد دست به جنایت می‌زند.

وی ادامه داد: محور مقاومت در حال نبرد با استکبار جهانی است و دشمن از آن هراس دارد.

خطیب جمعه آبادان گفت: تشکیل محور مقاومت از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه خارج از مرزها مقابل استکبار و منافع نامشروع دشمن ایستاده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ترور افراد غیرنظامی را ضعف دشمن در میدان عنوان و بیان کرد: بمب گذاری بین عزاداران شهید سردار سلیمانی نشان از هراس و ضعف دشمن است زیرا برگزاری اینگونه مراسم‌ روح استکبارستیزی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: گناه مردم ایران مقاومت برابر استکبار و کنار مظلوم بودن و مقابله با ظالم است و دشمن از این هراس دارد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنانش گفت: دشمن در انتظار سیلی محکمی از سوی نظام جمهوری اسلامی باشد، دشمن تا سیلی نخورد دست از شرارت برنمی‌دارد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی اکنون در اوج اقتدار است و دشمن ناتوان در میدان جنگ روی به ترور افراد غیرنظامی می‌آورد.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خواستار شرکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی مجلس شد و اظهار کرد: صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان اعلام شد و انتظار از نامزدهای که صلاحیت آنها احراز نشده تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: دشمن در تمامی حوزه‌ها مانند نظامی، فتنه و تحریم با شکست مواجه شده و اکنون در حال تبلیغ برای شرکت نکردن مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب اصلح و شرکت حداکثری در انتخابات بار دیگر بصیرت خود را به دشمن ثابت خواهند کرد.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به کمبود امکانات در برخی نهادهای خدماتی در آبادان اشاره کرد و گفت: برخی نهادها مانند آبفا با کمبود امکانات مواجه هستند که این کمبودها باعث شده در ارائه خدمات با مشکل مواجه شوند.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی نظیر منطقه آزاد اروند و پالایشگاه در آبادان وجود دارد که می‌توانند این کمبودها را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نمازگزاران آبادانی در محکومیت ترور جمعی از هموطنان ایرانی در کرمان راهپیمایی برگزار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha