شمار پزشکان متخصص در بیمارستان شهر مرزی درگز به ۲۰ نفر افزایش یافت

مشهد-ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: تعداد پزشکان متخصص این شهرستان با جذب و بکارگیری هشت پزشک متخصص جدید به ۲۰ نفر افزایش یافت.

دکتر علیرضا قنبری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) درگز به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان دارای درمانگاه تخصصی فعال در رشته های زنان و زایمان، جراحی، داخلی، مغز و اعصاب، اطفال، قلب و عروق، ارتوپدی، چشم و روانپزشکی در دو شیفت صبح و عصر در تمام ایام هفته است.

وی گفت: اکنون ۲ پزشک متخصص رادیولوژی در بخش سی.تی.اسکن و رادیولوژی، ۲ متخصص اطفال، یک متخصص پاتولوژی در آزمایشگاه، یک متخصص مغز و اعصاب، یک متخصص اعصاب و روان، یک چشم پزشک، ۲ متخصص داخلی، ۲ متخصص قلب، ۲ متخصص جراحی عمومی، ۲ متخصص زنان، ۲ متخصص بیهوشی و ۲ متخصص ارتوپدی در بیمارستان خدمت رسانی می کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز خاطر نشان کرد: جهت رفاه حال شهروندان در انتخاب پزشک متخصص و دسترسی آسان، در برخی ایام هر دو متخصص هر رشته نیز در شهرستان حضور دارند.

دکتر قنبری با اشاره به کوهستانی بودن قسمتی از جاده ارتباطی، بعد مسافت و مراجعه بیماران با صرف هزینه گزاف جهت مداوا به سایر مراکز درمانی ابراز داشت: این شبکه بهداشت و درمان با ایجاد بخش VIP، تجهیز بیشتر بخش های بیمارستان و تامین نیروی انسانی اعم از پرستار، پزشک و پزشک متخصص جهت بهبود کیفیت خدمات و ایجاد رضایمندی در مراجعان فراهم آورد.

شهرستان مرزی و کوهستانی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر «درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو»، ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.

خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان درگز در قالب هفت مرکز خدمات جامع سلامت و ۴۴ خانه بهداشت ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha