۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85345707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه‌های جهاد تبیین در گلستان عملکرد دولت را به گوش مردم برسانند

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: اقدامات قرارگاه جهاد تبیین در استان باید با جدیت و شدت دنبال شود و این قرارگاه‌ها عملکرد دولت و فعالیت‌های صورت گرفته را به مردم اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز شنبه در نشست فرمانداران، معاونین سیاسی و بخشداران استان با حضور شاهچراغی معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: قلب حکمرانی متعالی و مردمی ، رسانه است و فرمانداران توجه به رسانه را در پیشانی ارتباطات خود قرار دهند و تعاملات سازنده با خبرنگاران را ارتقا دهند.

وی بیان کرد: همانگونه که رسانه با سلایق مختلف در سفر رییس جمهور به گلستان همسو با مطالبات استان حرکت کردند، تلاش شود در انتخابات پیش‌رو نیز همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان افزود: برگزاری نمایشگاه خدمات دولت پیش و پس از دولت سیزدهم، اقدامی در راستای افزایش حق دانستن مردم و اطلاع رسانی است که تاکنون در بندرگز و کردکوی برگزار شده و لازم است فرمانداری‌ها خلاقیت را در این عرصه اطلاع رسانی وارد کنند.

زنگانه همچنین تاکید کرد: اقدامات مجریان در انتخابات نباید همراه با شبهه باشد و هرگونه جانبداری مجریان از داوطلبان ممنوع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha