تجمع خانواده‌های اسیران صهیونسیت در کنست رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - خشم خانواده های اسیران صهیونیست از تعلل سران رژیم صهیونیستی در بستن قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین باعث شد تا آنها این بار در داخل ساختمان کنست (پارلمان) این رژیم تجمع اعتراضی برگزار کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی از تجمع اعتراض آمیز خانواده ای اسیران صهیونیست در غزه، در راهروهای ساختمان کنست خبر دادند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست های تجمع کننده در حالیکه تصاویر اسیران صهیونیست را در دست داشتند، با سردادن شعارهایی خواستار توافق رژیم صهیونیستی با خواسته های حماس و امضای قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین شدند.

طی ماه های اخیر هزاران صهیونیست با برگزاری تظاهرات گسترده در «تل آویو» و سایر نقاط سرزمین های اشغالی فلسطین خواستار توافق مقامات این رژیم با حماس بر سر بازگرداندن اسیران صهیونیست در غزه شده اند.

آنها همچنین خواستار کناره گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام کنست شده اند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha