۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85347596
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتقال ۲۴۷۸ نظامی زخمی فقط به یک بیمارستان رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - بیمارستان "سوروکا" در منطقه "بئرالسبع" در سرزمین های اشغالی امروز (دوشنبه) اذعان کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ۲ هزار و ۴۷۸ نظامی زخمی صهیونیستی فقط به این بیمارستان منتقل شده اند که جراحت ۱۴ نفر شدید است و درمان ۳۵ نفر از آنها همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم اسرائیل رسما فقط به زخمی شدن ۲۳۰۰ نظامی و هلاکت ۵۰۰ نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.
به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

با گذشت ۹۳ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حجم خودسانسوری در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله ای در سرزمین های اشغالی ایجاد می کند. همچون آماری که چند روز پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

این نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته در فیلمی که در شبکه و رسانه های مختلف منتشر شده با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر می دهد، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند. باید گفت که کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ غزه نیز در نود وسومین روز خود به حدود ۹۰۰ دستگاه رسیده که آمار بسیار وحشتناکی برای صهیونیست ها می باشد؛ البته باید تعداد دهها خودرو و تانک انهدام شده صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha