آیت الله علم الهدی: در انتخابات پیش رو از هیچ فرد و جریان سیاسی حمایت نمی‌کنم

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: بنده در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از هیچ فرد و جریان سیاسی حمایت نمی کنم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه‌شنبه در همایش "رسانه و انتخابات" در مشهد افزود: هرکس در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خود را به بنده منتسب کرد، دروغ گفته است و مورد حمایت بنده نیست.

وی ادامه داد: حتی اگر نزدیک ترین افراد بنده نیز، فردی را معرفی کردند، نپذیرید چرا که بنده کسی را برای انتخابات، معرفی نخواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: انتخابات، قیومیت بردار نیست و مردم در انتخابات، نیازمند قیم نیستند، خوشبختانه مردمانی آگاه داریم که می توانند به درستی فرد اصلح را انتخاب کنند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه باید روند اجرایی انتخابات شتاب بیشتری داشته باشد، افزود: متولیان انتخابات در این امور تسریع کنند چرا که فرصت زیادی به انتخابات نمانده است.

وی اضافه کرد: در جریان انتخابات باید شتاب کنیم و با توجه به زمان باقی مانده تا انتخابات، به دلیل توجه کمتر به برخی موضوعات، هیجان انتخاباتی خاصی را در میان مردم شاهد نیستیم.

امام جمعه مشهد گفت: دشمنان با طرح مشکلات اقتصادی و رد صلاحیت ها که گاه برخی از خودی ها آن را عنوان می کنند به دنبال این هستند که با ناراضی کردن مردم زمینه مشارکت را کم کنند در صورتی که موضوع مشارکت در انتخابات مربوط به اصل نظام است که مردم نسبت به آن هیچ گلایه ای ندارند و همیشه پای کار هستند.

آیت الله علم الهدی افزود: گاه گلایه مردم از عملکرد مسوولان و برنامه های آنهاست که این موضوع ارتباطی با نظام جمهوری اسلامی ندارد و در انتخابات گذشته، بارها ثابت شده است که مردم هیچ گاه نارضایتی را به موضوع انتخابات گره نزده اند و همیشه پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی ادامه داد: دشمن برای انتخابات این دوره مجلس خوابهای زیادی دیده است چرا که می داند حضور مردم در راهپیمایی های یوم الله را نمی تواند کاهش دهد و فقط با جریان سازی در انتخابات به دنبال کاهش مشارکت و در نتیجه وارد کردن آسیب به نظام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم اگر می خواهند آسیب دیدگان حوادث اخیر کرمان را تسکین داده و به جنایات در غزه واکنش نشان دهند با حضور گسترده خود در انتخابات دشمن را نا امید کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha