نماینده ولی‌فقیه درگیلان: خدمات موثر دولت باید برای مردم تبیین شود

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت وفاق و هماهنگی میان مدیران در گفتمان ملی اظهار کرد: نکات مثبت و خدمات موثر دولت باید برای مردم تبیین شود و نقاط ضعف و مشکلات به مدیران و مسئولانی که وظیفه رسیدگی به آنها را برعهده‌ دارند، تذکر داده‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر با مدیران استانی با بیان اینکه برخی دولت‌های پیشین در عقب ماندگی کشور نقش داشتند، افزود: وجود مدیران نالایق و ناکارآمد آسیب‌زا بوده و کشور را دستخوش حوادث می‌کند.

وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی همیشه دستخوش این‌گونه فراز و نشیب‌ها بوده‌است.

وی ادامه داد: هیچ کشوری حق تصمیم‌گیری برای ملت ایران را ندارد، رسانه‌های معاند همواره سعی در زیرسوال بردن نظام اسلامی دارند در حالی‌که جمهوری اسلامی بزرگترین خدمات را به مردم خود ارائه کرده است. پایبندی ایران اسلامی به قوانین، خود بزرگترین دستاورد انقلاب است، کشورهای غربی و اروپایی ادعای آزادی دارند اما این آزادی به‌معنای واقعی در این کشورها وجود ندارد.

آیت الله فلاحتی به اهمیت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها در دوره ها و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب براساس سه مولفه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به همراه خاستگاه ملی و دینی شکل گرفت و در پی آن مردم مسلمان خواهان عملی شدن احکام اسلامی در کشور شدند و تا امروز شاهد کسب موفقیت‌های فراوان در این بخش بوده‌ایم.

وی سایت‌ها و رسانه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و سعی در بزرگ‌نمایی اشکالات دارند را معاند، بی‌دین و بی‌خرد خواند و افزود: بزرگ‌نمایی مسائل و معضلات کوچک و نگفتن خدمات بزرگ از جمله اهداف دشمن و رسانه‌های معاند در جنگ‌های شناختی، ادراکی و مجازی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تظاهرات گسترده مردم دنیا در حمایت از مردم غزه، حمایت برخی ملت‌های غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین را بیش از کشورهای اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی، آمریکا و کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر و زنان ادعای دروغین حقوق بشری دارند، امروز بیش از ۲۲ هزار زن و کودک مظلوم را در غزه به خاک و خون کشیدند آیا این جنایتکاران لایق نظر دادن و تصمیم‌گیری برای بشر هستند؟

آیت الله فلاحتی از سخنرانان مجالس در این ایام دهه مبارک فجر خواست به روشنگری درباره ماهیت جنایات استکبار در غزه و بیان خدمات جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها بپردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha