۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85358883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: مسئولان از ریزنگری بر احوال مردم بپرهیزند

رشت-ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مسئولان باید از ریزنگری در احوال مردم بپرهیزند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نمازجمعه رشت با بیان اینکه مسئولان بر احوال مردم دقیق و فنی نشوند افزود: مسئول در جامعه و خانواده نباید ریرنگر در احوال شود؛ زیرا اگر بنا به خرده نگری در جامعه باشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
وی همچنین با اشاره به در ‌پیش بودن انتخابات در اسفندماه اظهار کرد: مردم باید در انتخاب خویش، نوع نگاه نامزدها در مسائل متعدد را مورد توجه قرار دهند.
آیت الله فلاحتی افزود: باید کسانی را انتخاب کرد که دشمنان خدا را دشمن و دوستان خدا را دوست بدارند.
خطیب جمعه رشت بیان کرد: در روزهای اخیر ملت ایران و همه ملت های آزاده جهان به دلیل اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک های خود را متوجه تروریست های جنایتکار و خبیث داعش و موساد در سوریه و اربیل عراق کرد ، مشعوف شدند.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: این موضوع پیام های زیادی داشت که نخستینش پیام انتقام از اسرائیل و داعش بود؛ همچنین هشدار به رژیم عربده کش غاصب صهیونیستی که بداند جمهوری اسلامی در وقت مقتضی و در صورت عدم مانع و موانع در هر کجای دنیا، دشمنان امت اسلام را به غایت ادب می کند.
وی اظهار کرد : جمهوری اسلامی یک حکومت مبتنی بر آرمان های اسلام و عواطف اسلامی است اما برای حمایت از مردمان مستضعف جهان و مردمان مسلمان دنیا از هیچ کوششی دریغ نمی کند .
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: رژیم صهیونیستی بعد از قریب یکصد روز از جنایتی که انجام می دهد به هیچکدام از هدفهایش مشتمل بر از بین بردن حماس ،انتقال مردم غزه ،جلوگیری از اقدامات مقاومت دست نیافت و این اگر به معنای شکست نیست پس چیست.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان خواست وضعیت محیط زیست گیلان اعم از پسماند، رودخانه های زرجوب و گوهر رود و تالاب انزلی را بیش از همیشه مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha