۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85344433
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران گیلانی در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان راهپیمایی کردند

رشت - ایرنا - نمازگزاران گیلانی در شهرهای مختلف استان از جمله رشت پس از اقامه نماز جمعه با حضوری منسجم در راهپیمایی در محکومیت حادثه تروریستی در کرمان، نفرت و انزجار خود را از عاملان این جنایت و دشمنان دین و ملت فریاد زدند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران رشت امروز پس از اقامه نماز جمعه مسیر میدان مصلا تا میدان فرهنگ این شهر را راهپیمایی کردند و ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان، خواهان انتقام سخت از عاملان این جنایت شدند.

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، چه غزه چه کرمان - جانم فدای قرآن، سپاه پراقتدار، ارتش پراقتدار - انتقام، انتقام، لشگر عزت‌مدار - انتقام، انتقام، نفرت و انزجار خود را از عاملان حمله تروریستی که منجر به شهادت دهها تن از هموطنانمان شد اعلام کردند.

آنان با این حضور گسترده بار دیگر بر تداوم راه شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید نمودند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد که در آن راهپیمایان خواستار حمایت از مردم غزه و فلسطین، از رهبران جبهه مقاومت و نیروهای آزادیخواه سراسر جهان شدند تا مراکز رژیم منفور صهیونیستی را آماج حملات خود قرار دهند.

در بخش دیگری از این قطعنامه از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور درخواست شد تا برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات و حوادث ناگواری هر چه سریعتر عوامل این جنایت شناسایی و به اشد مجازات برسند.

در راهپیمایی مردم نمازگزار شهرستان رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha