۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85349533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولویت بازرسی از واحدهای صنفی مشهد درج قیمت بر روی کالا شد

مشهد- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اولویت بازرسی از واحدهای صنفی این شهر در نیمه دوم دیماه درج قیمت بر روی کالاها یا عدم نصب نرخ نامه شده و نظارتها در این زمینه تشدید شده است.

محسن صیادی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی ملزم به درج قیمت و نصب نرخنامه در معرض دید مشتریان هستند لذا عدم درج قیمت در زمان بازرسی ها موجب ورود به تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی واحدهای صنفی که اتباع خارجی غیر مجاز را بکارگیری کرده اند نیز در اولویت بازرسیهای دیماه مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای این ماه بیش از پنج هزار مورد بازرسی از سطح بازار مشهد انجام گرفته که منجربه تشکیل بیش از ۶۰۰ پرونده تعزیری و پلمپ ۲۹ واحد صنفی متخلف شده است.

صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک روز گذشته بازرسان اصناف با نهادهای نظارتی دیگر، چهار واحد صنفی مشاور معاملات املاک در مشهد در محدوده منطقه قاسم آباد به دلیل عدم نصب نرخ نامه، عدم درج حق الزحمه در قولنامه و موبایعه نامه، عدم صدور قرارداد رسمی با کد رهگیری و دریافت حق الزحمه مازاد پلمب شدند.

۱۲۰ هزار واحد صنفی در مشهد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha