۳۴ هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت راه‌های  گلستان از محل سفر رییس جمهور مصوب شد

گرگان  - ایرنا - استاندار گلستان گفت: ۳۴ هزار میلیارد ریال به حوزه زیرساخت راه و حمل و نقل جاده‌ای این استان در دور دوم سفر رییس جمهور مصوب شده است.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی دور برگردان قرق به فاضل آباد از توابع شهرستان گرگان، اظهار داشت: امیدواریم با جذب این اعتبار، زمینه توسعه زیرساخت‌های حوزه راه‌های ارتباطی در استان باشیم.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر دولت سیزدهم برای شهر قرق، ۲ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توسعه‌های آن در نظر گرفته و اجرا می‌شود.

زنگانه در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی استان، گفت: اکنون ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در این استان شناسایی شده که در دولت سیزدهم تاکنون ۳۱ نقطه آن برطرف شده است.

به گفته وی ایجاد دوربرگردان قرق یکی از طرح‌های مهم حوزه راه استان در رفع حادثه خیز بوده که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی خواستار تامین روشنایی محور قرق تا آزادشهر در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان نیز گفت: برای طرح توسعه راهداری شهر قرق ۱۱۰ میلیارد ریال برای اجرای ۴.۵ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

عادل مصدقی افزود: برای ایجاد دوربرگردان قرق به طول هزار و ۶۰ متر ، ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که طبق برنامه در مدت ۶ ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

۳۴ هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت راه‌های  گلستان از محل سفر رییس جمهور مصوب شد

استاندار گلستان در ابتدای ورود به شهر گرگان با حضور در گلزار شهدای گمنام با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و نثار گل به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

قرق روستای تابعه شهرستان گرگان است که با ۱۲ هزار نفر جمعیت، در کیلومتر ۱۴ بزرگراه گرگان - آزادشهر در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha