۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85351008
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ارسال ۱۲۵۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر همدان

همدان-ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه همدان گفت: اصحاب رسانه و قلم استان هزار و ۲۵۰ اثر را در ۱۱ محور و بخش به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر قوامی مشفق بعدازظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: شعار سال، جهاد خدمت رسانی، امیدآفرینی و کنگره هشت هزار شهید از جمله محورهای یازده گانه این جشنواره بود.

قوامی مشفق با بیان اینکه استقبال قابل توجهی از این جشنواره را از سوی اصحاب رسانه همدان شاهد بودیم،افزود: گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، عکس و کلیپ از جمله محورهای این جشنواره بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه امروز خبرنگاران ما از حضرت زینب(س) الگو می گیرند،افزود: اگر امروز فرهنگ بسیجی و پاسداری داریم آنرا مرهون فرهنگ عاشورایی هستیم و اگر رسالت حضرت زینب(س) و تبیین ایشان نبود خبری از این فرهنگ غنی نبود.

قوانی مشفق، یاد و خاطره شهیدان سردار همدانی و احمدی روشن را گرامی داشت و گفت: این شهدا از افتخارات ما همدانی ها هستند که با شهادت خود موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر این دیار شدند.

وی همچنین یاد و خاطره ۱۱۶ خبرنگار شهید غزه را گرامی داشت و گفت: این افراد توسط شقی ترین افراد مظلومانه به شهادت رسیدند در حالی که سلاح آنان تنها قلم و دوربین شان بود تا ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha