ناترازی لایحه بودجه نسبت به گذشته بهبود یافته است 

زنجان - ایرنا - نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناترازی لایحه بودجه نسبت به گذشته بهبود یافته است، گفت: چند سال گذشته ناترازی ۴۰ درصدی بودجه را تجربه کردیم ولی دولت سیزدهم در این زمینه عملکرد مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی طاهری روز پنجشنبه در نشست خبری، تفاوت درآمد و هزینه در لایحه بودجه دولت را منفی ۳۰۰ همت اعلام و اظهار کرد: این مبلغ ۱۲ درصد مبلغ کلی بودجه را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه نسبت به سه بودجه اخیر،لایحه بودجه ۱۴۰۳ بهتر و واقع گرایانه‌تر است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع در مقایسه با سالهای قبل کسری بودجه کمتری را شاهد خواهیم بود.

این نماینده در ادامه، جابه‌جایی شهرک تخصصی روی شهر زنجان را در شرایط فعلی غیرممکن دانست و افزود: موضوع اصلی در این مورد، صادر نشدن مجوز برای توسعه آن در همه ابعاد است.

طاهری، سلب امتیاز از مالک روغن نباتی جهان را لازم دانست و گفت: این اقدام در راستای کمک به احیای این واحد کم نظیر به لحاظ تجهیزات و تعیین تکلیف آن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی هیچ وقت در چنین موقعیتی قرار نداشته است و وقایع روی داده این رژیم را غافلگیر کرد.

وی افزود : بر اساس خبرهای موثق رژیم صهیونیستی به رغم تمامی تلاش‌های خود تنها به ۱۴ درصد از امکانات حماس آسیب زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha