۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85352267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان اداره امور آب اردستان  نیازمند توسعه و مناسب سازی است

کاشان- ایرنا- رئیس اداره منابع آب اردستان گفت: ساختمان این اداره کمتر از۱۴۰مترمربع زیر بنادارد و توسعه و مناسب سازی آن ضروری است.

بهنام هوایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ساختمان با زیر بنای حدود ۱۴۰ متر مربع بیش از ۳۵ سال از ساخت آن می گذرد و در حال حاضر جوابگوی نیاز شهرستان نبوده کارکنان از فضای مناسب برای ارایه خدمت برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در هر اتاق ۱۲ مترمربعی سه نفر کار می کنند و فضای مناسب برای آنها وجود ندارد ولی با تعهد کاری وتلاش زیاد در حال ارایه خدمت مناسب به ارباب رجوع می باشند.

رئیس اداره منابع آب اردستان بیان کرد: با پیگیری های چند ساله و موافقت سازمان آب منطقه ای استان اصفهان مقدمات احداث ساختمان جدید فراهم شده نقشه و کارهای اداری آن انجام شده است.

هوایی گفت: ساختمان جدید بازیرربنای ۵۰۰ متر مربع در حیاط اداره فعلی و با پیش بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته انتظار داریم در بهمن ماه مراحل انجام مناقصه و پیمانکار نهایی شده، در دهه مبارک فجرکلنگ احداث این ساختمان به زمین زده شود.

رئیس اداره منابع آب اردستان گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی ساخت این واحد،در مدت یکسال به پایان برسد و کارکنان َو مراجعان این واحد از فضای مطلوب و مناسب برخوردار شوند.ََ

شهرستان اردستان بابیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha