روایت کارگردان «بهشت کوچک من» از چالش‌های ساخت این مستند

تهران- ایرنا- مستندساز «بهشت کوچک من» در لبنان با اشاره به اتمام کار ضبط این اثر گفت: چالش عمده این بود که به درام و قصه در لبنان برسیم، از گزارش فاصله گرفتیم تا شخصیت مناسب پیدا کنیم.

محسن اسلام‌زاده در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: «بهشت کوچک من» در لبنان ضبط شده است. این مستند را چند هفته پیش در لبنان در مرز این کشور و اراضی اشغالی کار کردم که به تدریج وارد مرحله تدوین این کار می‌شوم.

وی از عدم صدور مجوز تا مخاطرات سفر به اراضی اشغالی و اجازه ندادن برای حضور در منطقه به عنوان چالش‌های اصلی خود در ساخت بهشت کوچک من برشمرد و گفت: چالش عمده این است که به درام و قصه در لبنان برسیم. از گزارش فاصله گرفتیم تا شخصیت مناسب پیدا کنیم و با حضور در کنار شخصیت کار متفاوت بسازیم.

اسلام‌زاده درباره مخاطرات ساخت مستند سینمایی در اراضی اشغالی اظهار داشت: اتفاقی اگر بیفتد شهید می‌شوم و شهادت هم این‌گونه نیست. نباید به این فکر کنی. چون آدم احساس سرزندگی در این گونه مناطق می‌کند.

این مستندساز پیشتر درباره مستند بهشت کوچک من گفته بود: ایده‌ام این بود که به آن مناطق بروم و دنبال کسی بگردم که خانه‌اش را ترک نکرده و در آنجا مانده است.

وی افزود: همچنین مجموعه مستندی با عنوان «سرطان اجتماع» را ۵ سال پیگیری کردیم که در ایستگاه پایانی قرار دارد و برای پخش تحویل شده است.

وی افزود: این مستند از طریق شبکه مستند و موسسه شهید آوینی به زودی پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha