جاده پیرانشهر - میرآباد بازگشایی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری ‌و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر گفت: جاده پیرانشهر - میرآباد که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

هاوری مدرس روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از بارش برف و باران شب گذشته مسیر جاده پیرانشهر - میرآباد در چند نقطه بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود و عوامل راهداری این شهرستان با حضور به موقع مسیر را بازگشایی کردند.

وی اضافه کرد: عوامل راهداری این شهرستان همچنین در شبانه روز گذشته ۴۵ کیلومتر از محورهای پیرانشهر - تمرچین و پیرانشهر - میرآباد را در چندین نوبت برفروبی و نمک پاشی کردند تا تردد خودروها در این مسیرها بدون مشکل انجام شود.

رییس اداره راهداری ‌و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر ادامه داد: با وجود بارش سنگین برف و کولاک شدید عوامل راهداری طی سه شبانه روز گذشته به صورت مستمر مسیر ۱۵ کیلومتری پیرانشهر تا مرز تمرچین را برفروبی کردند و از مسدود شدن این جلوگیری کردند.

مدرس افزود: هم اکنون ۳۲ نفر از عوامل راهداری پیرانشهر با استفاده از ۳۲ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی از شهروندان خواست طی این مدت که بارش ها تداوم دارد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد در جاده ها وسیله نقیله خود را به سوخت کافی و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با ورود سامانه بارشی به منطقه، بارش برف و باران بویژه در شهرستان های نوار غربی استان تا روز دوشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، شهرستان های پیرانشهر و میرآباد در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارند که کانون اصلی بارش های برفی و زمستانی در استان به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha