استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دستگاه های متولی افراد دچار فقر مطلق را شناسایی کنند

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استمرار طرح حمایتی دولت برای رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی، گفت: دستگاه های متولی افرادی که دچار فقر مطلق هستند را شناسایی کنند تا دولت اقدامات لازم را برای آنها انجام دهد.

به گزارش روز یکشنبه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در ادامه دیدارها و ملاقات های عمومی در دفتر حوزه استاندار پاسخ گوی مطالبات و خواسته های مردمی شد.

وی خدمت به مردم را اولویت کار همه مسئولان اعلام کرد و افزود: اشتغال همچنان از درخواست ها و مطالبات اصلی مردم است.

احمدزاده تاکید کرد: مسئولان اشتغال را مورد توجه جدی قرار دهند و تمام تلاش مجموعه استان به خصوص حوزه اقتصادی ایجاد اشتغال از طریق احداث کارخانه ها، واحدهای بزرگ صنعتی و خود اشتغالی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدامات خوبی در حوزه های مختلف این استان انجام گرفته است و کارهای بزرگ دیگری در حوزه کشاورزی و صنعت در دست اجرا است که از جمله آن می توان به توسعه گلخانه ها، ایجاد واحدهای سردخانه ای و دیگر برنامه ها اشاره کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این موارد، تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد تا از طریق وام های خود اشتغالی برای خود و دیگران کسب و کار راه اندازی کنند.

احمدزاده گفت: برخی از سرمایه گذاران واحدهای اقتصادی نیازمند اختصاص اعتبار برای توسعه و رونق بیشتر بخش تولید بودند که متقاضیان به بانک های عامل معرفی شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مالی و معیشتی مردم، ادامه داد: افرادی که در این زمینه مشکلاتی داشتند را به کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی معرفی کردیم تا مورد مساعدت قرار گیرند.

وی بیان کرد: مشکلات زمین در روستاهایی که طرح هادی ندارد باید رفع و برای بهره مندی بهتر از خدمات شهری طرح هادی روستاهای استان انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ملزم بودن مسئولین به جوابگویی و تلاش برای تحقق درخواسته های مردم تاکید کرد و افزود: برنامه های ملاقات عمومی، میزخدمت، سفر به شهرستان ها، پیگیری درخواست های مردمی و تلاش برای رفع مشکلات آنها به طور مداوم و همیشگی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha