امروز در ملاقات چهار ساعته استاندار با مردم کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

یاسوج- ایرنا- سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز شنبه در دیداری چهار ساعته با عده ای از مردم و قشرهای مختلف از مناطق دور و نزدیک استان در محل استانداری پای دردل دل ها و شنیدن خواسته های متعدد آنان نشست و دستورات لازم را به مدیران صادر کرد.

به گزارش ایرنا، برنامه ملاقات مردمی این هفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچون شنبه های هر هفته با استقبال گسترده مراجعه‌ کنندگان و مردم استان از مناطق مختلف مواجه شد.

امروز در ملاقات چهار ساعته استاندار با مردم کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم پاسخگویی و رفع مشکلات مردم محروم است و دیدار های چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای تحقق این سیاست در صدر این برنامه ها قرار گرفته و به قوت در این استان تداوم دارد و احمدزاده تاکید ویژه ای بر این دیدارها دارد.

وی معتقد است که باید کمک به مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد زیرا با تعهد، تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می توان خواسته ها و مشکلات مردم را رفع کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونان وی امروز (شنبه) با تعدادی از مردم و مراجعان به استانداری ملاقات کردند ‌از مسائل و مشکلات آنها مطلع شدند و در نهایت دستورهای لازم برای حل مشکلات و خواسته های قانونی و به حق آنان را صادر کردند.

امروز در ملاقات چهار ساعته استاندار با مردم کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدارها اظهار کرد: برخی مشکلات و مسایل مردم امروز مطرح شد که موضوع اشتغال و بخش های مسکن و تولید وجه برجسته مطالبات مردمی بود.

وی عنوان کرد: در ملاقات مردمی امروز بیشتر مشکلات با دستگاه های اجرایی، مسائل عمرانی، منابع طبیعی، اشتغال دولتی، مشکلات شخصی، خدماتی، کشاورزی و تسهیلات بانکی بوده است.

احمدزاده با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های گچساران در قطعه زمینی به مساحت سه و نیم هکتار و قطعه زمینی هم از منابع طبیعی در منطقه سرچنار برای احداث به درخواست پیشنهاد دهندگان موافقت کرد.

وی تاکید کرد: منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری لازم را در این دو موقعیت برای خانه دار کردن جوانان بکار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای رونق طرح نهضت ملی مسکن در استان همه دستگاه های اجرایی از جمله منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری ها، مسکن شهرسازی، جهاد کشاورزی و بانک های عامل با جدیت پای کار باشند.

احمدزاده در خصوص زمین های تپه کوهنورد که قطعه بندی شده است به مالکین آنها، تاکید کرد: چنانچه تمایل و این آمادگی را داشته باشند دستور لازم را برای احداث مسکن خود مالکی ویلایی و یا چند طبقه همراه با پرداخت تسهیلات بانکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن صادر خواهد کرد.

وی در خصوص متقاضیان اشتغال دولتی هم گفت: به لحاظ جذب هرگونه نیرو در بدنه دستگاه های اجرایی دست ما بسته است و جذب نیرو فقط از طریق آزمون سازمان سنجش کشور انجام می شود.

امروز در ملاقات چهار ساعته استاندار با مردم کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

احمدزاده تصریح کرد: در آینده بنا است ۸۰ نفر در بدنه دستگاه های اجرایی و همچنین وزارتخانه های آموزش و پرورش و شرکت نفت تعدادی نیرو از طریق آزمون جذب کنند و سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران استان باید رعایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل ورزشکار مدال آور هم استانی که بر اثر حادثه ای قطع نخاع شده بود دستور لازم را صادر و به حمایت از ورزشکاران مدال آور تاکید و اضافه کرد: ورزش و جوانان استان این نخبگان را به خوبی حمایت کند.

وی به اهمیت طرح تجمیع کارخانجات تولید شن و ماسه در یاسوج تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکل کارخانجات تولید شن و ماسه، ایجاد رقابت در قیمت و کیفیت، همچنین دسترسی بهتر به آنها و جلوگیری از هرگونه آلودگی های زیست محیطی این اقدام مهم در دستور کار حوزه معاونت امور عمرانی استانداری قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: برای تسریع در روند کار و رفع مشکلات کارخانه های شن و ماسه تیمی از حوزه معاونت امور عمرانی به صورت میدانی از آنها باردید کنند.

احمدزاده به مطالبات به حق تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی و همراهی کردن بیشتر بانک با آنها تاکید کرد و افزود: صنعتگران و تولید کنندگان چانچه مطالبات قانونی دارند مورد توجه جدی قرار گیرند.

در این دیدار، استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق تماس تلفنی با مدیران مربوطه و یا به طور مکتوب دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح ‌شده از سوی ملاقات کنندگان را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha