نوه ماندلا: ۱۰۰ روز است که اسرائیل جنایت می کند/ از مبارزه فلسطینیان حمایت می کنیم +فیلم

تهران - ایرنا - "زولیویل ماندلا"، نوه "نلسون ماندلا" امروز (یکشنبه) طی سخنانی در کنفرانس «آزادی برای فلسطین «که به همت موسسه بین المللی قدس در استانبول ترکیه برگزار شد، با تاکید بر این که ۱۰۰ روز است که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دارد، گفت: اسرائیل نژادپرست برای فرار از مجازات تلاش می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ماندلا افزود: رژیم اسراییل مساجد، مدارس، کلیساها و بیمارستان ها و ساختمان های سازمان ملل را در نوار غزه ویران کرده و روزنامه نگاران، پزشکان و امدادرسان را هدف قرار می دهد.
نوه ماندلا با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی در حال گمراه کردن رسانه ای و تاریخی است، گفت: رژیم صهیونیستی از اول تاسیس این رژیم در حال نسل کشی در فلسطین است.
وی با بیان این که «ما از مبارزه فلسطینیان حمایت می کنیم، زیرا کشتار دیریاسین و صبرا و شاتیلا و دیگر کشتار رژیم اسرائیل را به یاد داریم»، تصریح کرد: ما در کنار مبارزه فلسطینیان هستیم، زیرا تجربه ویرانگری و یورش های رژیم اسرائیل به اماکن عبادی مثل مسجدالاقصی و مسجد الخلیل و کلیسای العهد را فراموش نکرده ایم.
این فعال سیاسی و اجتماعی با اشاره به این که «ما ۷۵ سال است که شاهد وحشیگری و اقدامات غیرانسانی رژیم اسرائیل علیه زندان باز (نوار غزه) هستیم، افزود: بیش از ۱۰۰ روز است که ما شاهد کشتار و نسل کشی توسط اسرائیل نژادپرست در نوار غزه هستیم. رژیم نژادپرست اسراییل در حال ارتکاب جنایت در این منطقه است؛ ما چگونه می توانیم در قبال این وضعیت سکوت کنیم. ما از قطعنامه های سازمان ملل حمایت و جنایت های جنگی اسراییل را محکوم کرده ایم.
نوه ماندلا در پایان خاطر نشان کرد: رژیم اسرائیل ثبات خاورمیانه را برهم می زند و باید این رژیم را به خاطر نسل کشی و پاکسازی نژادی مسئول کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha