۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85354699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع فرآورده‌های نفتی در تربت‌حیدریه ۱۴ درصد افزایش یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بیش از ۶۸۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در این حوزه توزیع شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، جواد بلندی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه با محوریت ضرورت تحقق جهاد تبیین افزود: هر چند در زمینه تولید و توزیع با محدودیتی مواجه نیستیم، اما شایسته است شهروندان در میزان مصرف صرفه‌جویی لازم را در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق جهاد تبیین در زیرمجموع‌های شرکت منطقه تربت حیدریه بیان کرد: بخش عمده‌ای از چالش‌های درون و برون سازمانی ما ناشی از فقدان آگاهی همکاران و همچنین ارباب رجوع از مقررات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همکاران ما از دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه افزود: از سوی دیگر برخی از شهروندان نیز چون با اصل قوانین و مصوبات وزارت نفت آگاهی ندارند، تحت تاثیر فضای مجازی، در قدم نخست از جایگاه‌داران و در مرحله بعد از پرسنل این شرکت گلایه‌مند می شوند.

بلندی تصریح کرد: مفهوم دیگر جهاد تبیین آن است که در کنار انتقاد از عملکرد دستگاه‌ها از خودمان نیز بپرسیم در اجرای وظایف شهروندی، تا چه اندازه درست عمل کرده‌ایم.

توزیع فرآورده‌های نفتی در تربت‌حیدریه ۱۴ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا، در این جلسه برخی پرسنل نسبت به سختی شرایط کار و نیز اینکه تخصص آنها در شرایط دشوار و خاص آن طور که باید و شاید به چشم مسوولان ارشد نمی‌آید، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مقرر شد آن بخش از مشکلات که ناشی از خلاء دستورالعمل‌هاست، متناسب با شرایط کاری متحول و برطرف شوند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان با ظرفیت ذخیره‌سازی حدود ۲۳۰ میلیون لیتر که عمده فرآورده‌های نفتی مورد نیاز را از طریق خط لوله هشت اینچ منشعب از خط ۲۰ اینچ شاهرود، امام تقی تامین می‌کند.
این شرکت سوخت‌رسانی جنوب خراسان رضوی و تامین قسمتی از نیاز مصرفی سوخت استان خراسان جنوبی را عهده‌دار است، انبار نفت این منطقه یکی از مبادی هشت گانه صادرات فرآورده‌های نفتی کشور است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha