مهمترین وظیفه روحانیون و نخبگان تبیین دستاوردهای انقلاب است

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن علیه ایران اسلامی به راه انداخته است، گفت: مهمترین وظیفه روحانیون، نخبگان و افراد صاحب نفوذ در شرایط کنونی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در نشست صمیمی با روحانیون، نخبگان، اقوام و فعالان سیاسی مراوه‌تپه اظهار کرد: دشمن وقتی دید در جنگ سخت حریف ایران اسلامی نمی‌شود و ملت ایران بیش از ۴۰ سال است که با اقتدار در مقابل توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ایستادگی کردند با جنگ ترکیبی به میدان آمد.

وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی با استفاده از اخبار جعلی و پررنگ کردن دروغ‌پردازی‌ها در فضای مجازی و تغییر روایات از واقعیت‌ها سعی دارد در جامعه تولید خشم کرده و جوانان را از آینده کشور ناامید کند اما همراهی و حمایت ملت ایران در همه عرصه‌ها از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نشان از شکست این نقشه‌ها دارد.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: دشمنان تلاش دارند جلوی روایتگری واقعی از ۱۰۱ روز مقاومت ملت قهرمان غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش را بگیرند چرا که روایتگری از عملیات طوفان الاقصی به معنای نمایش شکست و سیلی خوردن این رژیم در جنگ اطلاعاتی است.

دشمن تلاش می‌کند تا انتخابات پیشرو را هدف قرار دهد

مهاجر با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند تا انتخابات پیشرو را هدف قرار دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد برای انتخابات امسال ارائه دادند که کمیته سیاسی این چهار راهبرد را به کلمه «رسام» تبدیل کرد و همگی اقشار و گروه‌ها، فرهیختگان، نخبگان، ریش‌سفیدان و فعالان عرصه‌های مختلف وظیفه دارند در مسیر تحقق رقابت انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری تلاش کنند.

وی افزود: بنابر فرموده رهبری راه مقابله با اثرگذاری تبلیغات سوء دشمنان بر ذهن جوانان و نوجوانان در شرایط فعلی انتخابات، تبیین گری دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همگی شما فرهیختگان وظیفه دارید برای امیدآفرینی بیشتر در جامعه خدمات چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی را در شهرستان مرزی مراوه‌تپه و سایر نقاط استان برای مردم بیان کنید.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: جوانان باید از مشکلات و کمبودهایی که گلستان تا قبل از پیروزی انقلاب با آنها درگیر بود و همچنین خدماتی که به برکت انقلاب در چهار دهه گذشته برای توسعه، عمران و آبادانی استان اجرا شد مطلع شوند.

۶.۵ برابر شدن سهم بودجه اقتصادی و عمرانی مراوه‌تپه

مهاجر گفت: با وجود فاصله داشتن تا نقطه مطلوب، اما برای رسیدن به نقطه فعلی هم راه پرافتخاری را رفتیم و اتفاقات خوبی به ویژه در دولت سیزدهم رقم خورده است که نمونه آن می‌توان به ۶.۵ برابر شدن سهم بودجه اقتصادی و عمرانی مراوه‌تپه و یا اجرای طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان اشاره کرد.

وی با گرامیداشت جایگاه مختومقلی فراغی شاعر شهیر و عارف نامی ترکمن که هر ساله اردیبهشت ماه مراسم سالگرد تولد وی در مراوه‌تپه برگزار می‌شود، بیان کرد: لازم است از هم اکنون ستاد بزرگداشت این شاعر شهیر با کمک جوانان، انجمن‌های مردم نهاد و روحانیت به منظور برگزاری برنامه‌ای ارزنده تشکیل شود.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه با ۳ هزار و ۶۰ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند در منتهی الیه شمال شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha