۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85356352
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اعضای هیات اجرایی انتخابات در کلاله تعیین شدند

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار کلاله گفت: با حضور ۳۰ معتمد، هشت نفر از رده های سنی، اقوام و اقشار مختلف به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند تا بر مدار قانون و سلامت انتخابات را برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، فرهاد شیبک روز سه شنبه در نشست نهضت جهاد تبیین با هدف حضور حداکثری بانوان فرهنگی در انتخابات، این رویداد سیاسی را حقی برای آحاد جامعه به منظور تعیین سرنوشت خود دانست و اظهارکرد: نظام اسلامی و قانون به مردم حق تعیین و انتخاب افرادی را داده است تا در پیشبرد اهداف جامعه مشارکت داشته باشد.

وی افزود: انتخابات نقش موثری در تقویت امنیت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و کمک به رفع مشکلات مردم دارد لذا می طلبد همگی اقشار به ویژه بانوان با حضور پرشور پای صندوق های اخذ رای، اصلح ترین افراد را انتخاب کنند.

فرماندار کلاله گفت: برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت گسترده اقشار مختلف از مصداق‌های جشن ملی مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است و همچنین صفوف متحد ایرانیان، جلوه های زیبای وحدت و امنیت ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

اعضای هیات اجرایی انتخابات در کلاله تعیین شدند

شیبک بیان کرد: بی‌شک پیروز اصلی میدان رقابت در انتخابات، مردم فهیم و همیشه در صحنه هستند که با حضور آگاهانه و مشارکت بالا، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.

وی از مشارکت ۶۲.۵ درصدی مردم کلاله در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: هم اینک ۹۴ شعبه اخذ رای به منظور هر چه بهتر برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری این شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار کلاله گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر این دوره از انتخابات تاکنون ۹۵ جلسه در کمیته های مختلف تشکیل و ۳۹۹ مصوبه اجرایی شده است.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha