چهار کانال انتخاباتی در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

بیرجند - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: ۱۳ فرستنده برای پخش چهار کانال انتخاباتی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان جنوبی، علیرضا آینه‌دار روز دوشنبه اظهار داشت: کارهای زیرساختی فنی و تامین محتوای این کانال‌ها از مدت‌ها پیش آغاز شده است و ۳۰ دی ماه با حضور مسئولان سازمان صدا وسیما و استان راه‌اندازی خواهند شد.

وی گفت: هر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای تبلیغ در این کانال‌های تلویزیونی مختص هر حوزه انتخابیه را پیدا می‌کند که البته این زمان بدون در نظر گرفتن تکرارهای هر برنامه خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی چهار کانال ویژه انتخابات برای چهار حوزه انتخابیه استان افزود: این کانال‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه بیان کنند.

وی گفت: به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما برای هر نامزد یک صفحه اختصاصی در تلوبیون نیز ایجاد خواهد شد و نامزدها می‌توانند موارد تبلیغی خود را در این صفحه اختصاصی بارگذاری کنند.

همچنین طی حکمی از سوی مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی نانواباشی به عنوان مدیر کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای استان معرفی شد.

بنابر اعلام معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما ۱۹۷ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود هستند.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر، چهار حوزه انتخابیه و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha