معاون استاندار قزوین : نسل جوان به شعارهای اصلی انقلاب وفادار است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به اینکه نسل جوان و هوشمند عمیقا به شعارهای اصلی انقلاب وفادار است، گفت: اگر در برخی موارد چالشی داریم به خاطر عملکردمان و اینکه بین عمل و شعارمان فاصله افتاده و این مساله را نسل جدید برنمی تابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به چهار مساله اساسی در صدور بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: یکی از این نکات، تبیین صحیح عظمت حادثه انقلاب اسلامی است، ما باید این عظمت را به درستی تبیین کنیم که آن زمان چه شرایطی حاکم بود که انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی ادامه داد: در حالی که از همان ابتدای انقلاب برخی دشمنان دورنمای ۴۰ روزه را برای انقلاب ما در نظر گرفته بودند هم اکنون ۴۵ سال از عمر با عزت آن می‌گذرد، همه کسانی که تلاش کردند به انقلاب ضربه بزنند و می‌گفتند انقلاب برف سال بعد را نمی‌بیند هم اکنون خودشان در آستانه اضمحلال و فروپاشی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه به عظمت انقلاب کمتر در محافل و جلسات مدیران پرداخته شده است، افزود: امروز یکی از دغدغه های ما آن است که در برخی موارد کسانی که باید پرچم انقلاب اسلامی را به دست بگیرند دچار لکنت زبان شده اند و گاهی اوقات هم با تخریب‌ و سیاه‌ نمایی های گسترده، همنوا می شوند.

کاظمی ادامه داد: شناخت عظمت حادثه انقلاب می‌تواند ما را در برون رفت از فضای به وجود آمده کمک کند، گاهی برای تخریب انقلاب برخی از دستاوردهای کشورهای مختلف به نوجوانان نشان داده می شود و بخش های دیگر را عامدانه نشان نمی‌دهند، برای نوجوان ما شبهه ایجاد می‌کنند و قله‌های فتح شده ایران را نشان نمی‌دهند.

به گفته وی، مجموعه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها یا دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی که ابواب جمعی زیادی دارند می‌توانند عظمت راه طی شده را نشان دهند که دومین تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت های خوبی داشته اما حوادث مختلفی را هم پشت سر گذاشته که آخرین آن حادثه تروریستی کرمان بود، یادآور شد: این در حالی است که کشورهای دیگر این حوادث را پشت سر نگذاشتند، ما با رسانه‌های متعدد و معاندی روبرو هستیم که سعی در سیاه نمایی دارند و دستاوردهای صورت گرفته را نیز می خواهند سیاه نشان دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: موضوع دیگر مورد تاکید مقام معظم رهبری، عظمت چشم‌انداز انقلاب است، شعارهای فطری و جهانی انقلاب باعث دلزدگی نمی‌شود و شعارهای انقلاب مانند عقلانیت، عدالت، برابری و ظلم ستیزی هیچوقت کهنه نمی شود.

کاظمی بیان کرد: این چهار عظمت اگر به درستی تبیین شود و تولیدات محتوایی و مورد نیاز را داشته باشیم، خواهیم دید که شرایط متفاوت از امروز خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ایام دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: امید آفرینی، جلب رضایت مردم و افزایش مشارکت در انتخابات سه موردی است که در این دهه تا زمان برگزاری انتخابات آن را پیگیری می‌کنیم، همه دستگاه ها در حوزه امیدآفرینی و رضایت مردم نقش دارند و فرقی نمی کند در چه حوزه ای فعالیت دارند.

او با تاکید بر اینکه تمامی مسوولان در این زمان باید با شور و نشاط حرکت کنند و با امید، تلاش و مردم داری در میدان حضور یابند، افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاه هایی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد و برنامه های ویژه ای برای آن در نظر گرفته شود؛ برای مثال دستگاه های عمرانی و اقتصادی و خدمات رسان می توانند در افتتاحیه ها و طرح های دهه مبارک فجر از حضور دانش آموزان بهره ببرند.

کاظمی اظهار کرد: مدیران باید با حضور در مساجد و کف میدان در میان مردم حاضر شوند و دستاوردهای دولت سیزدهم را به درستی تبیین کنند و حتی اگر کاری انجام نشده، دلایل آن را بگویند.

وی تاکید کرد: طرح هایی که در این دهه افتتاح می‌شود نباید نمایشی باشد، بلکه باید ۱۰۰ درصد آن آماده استفاده عموم مردم باشد، هیچ پروژه نیمه کاره یا با پیشرفت بالا نباید به بهره برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha