۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
کد خبر: 85355465
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروازهای هفتگی فرودگاه رامسر افزایش یافت

۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
کد خبر: 85355465
پروازهای هفتگی فرودگاه  رامسر افزایش یافت

نوشهر - ایرنا- مدیر فرودگاه رامسر از برقراری نخستین پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد در این شهر گردشگر پذیر غرب مازندران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه رامسر ، سیدجواد شفیعی دوشنبه شب افزود : این پرواز برای نخستین بار با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی وارش امروز بر قرار شد.

وی اظهار کرد : طبق برنامه این هواپیما هفتگی در روزهای دوشنبه حوالی ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه از مشهد پرواز کرده و حوالی ساعت ۱۲ همان روز در فرودگاه رامسر می نشیند و پس از ۳۰ دقیقه توقف دوباره این فرودگاه را به مقصد مشهد مقدس ترک می کند.

مدیر فرودگاه شهدای رامسر گفت : امروز هم این هواپیما با ۱۲۷ سرنشین از مشهد در زمان برنامه ریزی شده در فرودگاه رامسر نشست و با ۱۴۱ مسافر این شهر را به مقصد مشهد ترک کرد و خوشبختانه مسافران در آیینی مورد استقبال شهروندان بومی و مسوولان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان هم با این فرودگاه همکاری دارد افزود : هم اکنون در فرودگاه رامسر هفتگی پرواز در مسیرهای شیراز، اصفهان ، تهران و مشهد بر قرار است.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر ۸۰ هزار نفری رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

مازندران در شهرهای ساری، رامسر و نوشهر سه فرودگاه دارد که فرودگاه‌های شهدای ساری و شهدای رامسر به عنوان مرز هوایی خارجی امکان برقراری پرواز به کشورهای مختلف را دارند.
بیش از ۶ هزار پرواز سالانه در فرودگاه‌های مازندران انجام و بیش از ۶۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل هوایی در سراسر کشور جابجا می‌شوند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha