۱۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱
کد خبر: 82016757
T T
۰ نفر
فرماندار :نياز به برقراري پرواز فوق العاده از فرودگاه رامسر داريم

نوشهر- ايرنا - فرماندار رامسر براي برگشت مسافران نوروزي ازاين شهرستان به مقصد تهران در روزهاي سيزدهم و چهاردهم ماه جاري خواستار برقراري پروازهاي فوق العاده در فرودگاه اين شهرستان شد.

حسين سروري روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : هم اينك براساس گزارش هاي دريافتي از مسئولان ذيربط از جمله رئيس فرودگاه رامسر استقبال مسافران نوروزي براي برگشت از طريق ناوگان حمل و نقل هوايي در روزهاي ياد شده چشمگيراست ، منتهي در اين روزها با كمبود هواپيما مواجه هستيم .
وي افزود : هم اينك مسئولان ذيربط از شركت هواپيمايي آسمان درخواست برقراري سه سورتي پرواز دراين روزها را داشته اند و اميدوارم بزودي مسئولان مربوط با اين درخواست موافقت كنند.
در حال حاضر در تمامي روزهاي هفته پرواز در مسيرهاي رفت و برگشت رامسر - تهران و رامسر - مشهد با هواپيماي اي تي آر 64 نفره متعلق به شركت هواپيمايي آسمان در فرودگاه رامسر برقراراست.
سرپرست ايستگاه هواپيمايي آسمان رامسر نيز گفت : از بيست و هفتم اسفنده ماه سال گذشته تا به امروز / چهارشنبه / حدود 54سورتي پرواز در اين فرودگاه انجام گرفته است كه به طور ميانگين هر روز 300 مسافر دراين مدت جابه جا شده اند.
خليل غلامي افزود : مقصد بيشتر مسافران در مسير هاي رفت و برگشت رامسر - تهران بدليل شرائط نامساعد جوي و بسته بودن راه هاي اصلي در ساعت هايي از روز از اين فرودگاه بوده است.
وي اظهارداشت : هم اينك استقبال مسافران نوروزي براي برگشت از اين شهرستان به تهران از طريق پرواز هوايي در روزهاي سيزدهم و چهاردهم ماه جاري بسيار چشمگير است كه متاسفانه با كمبود ناوگان حمل و نقل هوايي دراين ايام مواجه هستيم.
آمارهاي موجود نشان از آن مي دهد كه از بيست و هفتم اسفنده ماه سال گذشته تا روزسه شنبه /دهم فروردين ماه / دستكم 15 هزار مسافر نوروزي از طريق فرودگاه هاي نوشهر ، رامسر و ساري جابه جا شده اند كه درميان فرودگاه رامسر با رشد بيش از سه درصدي نسبت به نوروز سال گذشته همراه بوده است.
رامسر به علت نزديكي به دريا ، جنگل و جاذبه هاي تاريخي مانند هتل قديم ، كاخ موزه ، آب هاي گرم معدني ، چشمه سارها و آبشارها از شهرستان هاي مهم گردشگري مازندران است كه در تمامي روزهاي سال بويژه نوروز پذيراي ميليون ها مسافر و گردشگراست.
7078/1899