سفرهای هوایی مسافران نوروزی به مازندران ۸۴ درصد افزایش یافت

ساری-ایرنا- مدیر کل فرودگاههای مازندران از رشد پرواز در فرودگاههای استان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت که تعداد پروازهای استان ۸۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، ‌ اکبر حسنی روز چهارشنبه در تشریح فعالیت های فرودگاه های استان مازندران در ایام نوروز امسال به خبرنگاران اعلام کرد:‌ در دوره زمانی ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین امسال یعنی ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی ۲۲۴ پرواز ورودی و خروجی از سه فرودگاه مازندران انجام شد.

وی تعداد مسافران پذیرش و اعزام شده در این مدت را ۲۳ هزار و ۲۷۰ نفر اعلام کرد.

مدیر کل فرودگاههای استان مازندران اظهار داشت :‌از نظر تعداد پرواز و جابه جایی مسافر از فرودگاههای مازندران به ترتیب ۸۴ و ۸۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

سفرهای هوایی مسافران نوروزی به مازندران ۸۴ درصد افزایش یافت

وی توضیح داد:‌ نسبت تعداد جابه جایی مسافران ورودی و خروجی از فرودگاههای مازندران تا حدودی یکسان است به طوریکه ۱۱ هزار و ۵۸۰ مسافر ورودی و ۱۱ هزار و ۶۹۰ مسافر خروجی اعزام و پذیرش شده اند.

حسنی افزود : با توجه به آماده بودن زیر ساختها در هر سه فرودگاه های استان و استقبال هم استانی های عزیز و هم وطنان گرامی از سفرهای هوایی، آمادگی کامل جهت افزایش پروازهای داخلی و خارجی در مسیرهای مختلف را در سال جدید برنامه ریزی نموده و در دستور کار خود قرار داده ایم.

مازندران سه فرودگاه در ساری، ‌نوشهر و رامسر دارد که از فرودگاه شهدای ساری به مسیرهای مشهد- تهران - عسلویه - شیراز- کیش - قشم - بندرعباس - اهواز- آکتائو و نجف و در فرودگاه شهدای نوشهر هفته ای یک پرواز به مشهد مقدس و در فرودگاه شهدای رامسر هفته ای سه پرواز به تهران برقرار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha