قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی فراتر رفته است
عکس آرشیوی است

تبریز - ایرنا - جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: قدرت دفاعی موشکی، پهپادی و پدافندی جمهوری اسلامی فراتر و عظیم‌تر از چیزی است که به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ دوم «جعفر صالح»، روز سه شنبه در جمع کارکنان این یگان پدافندی، افزود: کارکنان جوان پدافند هوایی در دل تحریم‌ها و تهدیدها حماسه هایی را رقم زدند که هر ایرانی به آن افتخار می کند.

وی با اشاره به اینکه دفاع قدرتمندانه پدافند هوایی از آسمان کشور با وجود تمام محدودیت ها و چالش ها، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده است، اظهار کرد: استفاده از توان و نبوغ جوان ایرانی در نیروهای مسلح، کشور را در برابر هرگونه تهدید ایمن کرده است.

جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: ارتش رژیم صهیونیستی که با پروپاگاندای (تبلیغات) رسانه ای به نیروی شکست ناپذیر تبدیل شده بود با عملیات «طوفان الاقصی» جنبش حماس، فرو ریخت و ابهت پوشالی اش شکست.

سرتیپ دوم صالح، با بیان اینکه دشمن درصدد فاصله انداختن جوان ایرانی از ارزش های دینی، ملی و انقلابی است، ادامه داد: باوجود همه توطئه های استکبار جهانی، غیرت دینی و هویت ملی ایرانیان بسیاری از امیال و آرزوهای نظام سلطه را نقش برآب کرده است.

به گزارش ایرنا، بامداد امروز (سه شنبه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نسبت به حمله موشکی به مقر جاسوسان رژیم صهیونیستی در کردستان عراق و تروریست های حزب ترکستانی در ادلب (شمال غرب سوریه) اقدام کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و همچنین مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان با موشک‌های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی بامداد امروز ( ۲۶ دی ) خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha