فرماندار گراش: رعایت اصل بی طرفی ملاک عمل عوامل اجرایی انتخابات است

شیراز- ایرنا- فرماندار گراش گفت: رعایت اصل بی طرفی، شفافیت و سلامت انتخابات، ملاک عمل عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده، شنبه در شورای اداری شهرستان گراش افزود: در راستای رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات از هر اقدامی که موجب شائبه سوء استفاده از منابع و امکانات عمومی و دولتی به نفع یا به ضرر نامزدها باشد باید اجتناب کرد.

وی، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین انتخابات و تاثیر مشارکت مردم در این رخداد مهم دانست و ادامه داد: با توجه به برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، امسال سالی مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.

او اظهار کرد: مدیران باید نسبت به برخی گلایه ها و نارضایتی‌های مردم حساسیت بیشتری داشته باشند و برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام، بر ایجاد رضایت، امید و اعتماد در جامعه تمرکز کنند.

فرماندار گراش: رعایت اصل بی طرفی ملاک عمل عوامل اجرایی انتخابات است

فرماندار گراش گفت: دستگاه‌های اجرایی در جهت کمک به راهبرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، علاوه بر خدمت‌رسانی قوی و به موقع، عملکرد و اقدامات مثبت و امید بخش را بطور مرتب به مردم گزارش دهند.

طاهرزاده، با اشاره به همکاری کامل تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم افزود: این دوره از انتخابات با تمام انتخاباتی که در ادوار گذشته برگزار شده تفاوت دارد چرا که قوانین در این دوره تغییر کرده و اصلاحاتی در آن ایجاد شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب باتوجه به اهمیت انتخابات در این دوره بر چهار راهبرد سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت تاکید کردند که بر این اساس باید سیاست های ابلاغی در زمینه‌های عدالت، مساوات، حقوق رای دهندگان و انتخاب شوندگان با جدیت مدنظر قرار گیرد.

فرماندار گراش: رعایت اصل بی طرفی ملاک عمل عوامل اجرایی انتخابات است

تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر
فرماندار گراش، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: دستگاه‌های مسئول بکوشند که امسال برنامه‌های این دهه متفاوت‌تر و باکیفیت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

طاهرزاده اظهار کرد: مدیران موظف هستند در برپایی باشکوه برنامه‌های دهه فجر مشارکت و حضور فعالانه داشته باشند و از رفتن به مرخصی در این ایام پرهیز کنند.

فرماندار گراش: رعایت اصل بی طرفی ملاک عمل عوامل اجرایی انتخابات است

حضور کاروان خدمت در روستاهای شهرستان
فرماندار گراش، با اشاره به آغاز سفرهای کاروان خدمت دولت مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به روستاها گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تحت عنوان کاروان خدمت در همه روستاهای شهرستان حضور خواهند یافت و ضمن بررسی مطالبات مردم به‌ صورت چهره به چهره در برپایی میز خدمت و ارائه راهکار لازم، مشکلات طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

فرماندار گراش با بیان اینکه دشمن با تحریم ها و توطئه ها به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده که در مقابل تمام جنایتکاران و زورگویان جهان ایستاده است.

طاهرزاده، بیان نکردن اقدامات و دستاوردهای دولت را احجاف در حق نظام دانست و ادامه داد: دستاوردهای انقلاب و نظام باید به صورت مستمر به مردم تبیین گردد تا تهدیدات دشمنان خنثی شود.
وی، راهبرد دشمن را ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم دانست گفت: بصیرت سیاسی مردم مهمترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha