۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85356096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه کاریکاتور و برق و رسانه در زنجان برپا شد

زنجان – ایرنا - نمایشگاه کاریکاتور و برق و رسانه به عنوان یکی از برنامه‌های پیرامونی آیین پایانی جشنواره فیلم کوتاه خانه روشن روز سه شنبه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که تا روز چهارشنبه برای بازدید عموم دایر است، آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی کاریکاتور مصرف بهینه برق و نخستین جشنواره ملی برق و رسانه در بخش عکس که امسال به میزبانی استان های همدان و تهران برگزار شد، به نمایش درآمد.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن نیز فردا چهارشنبه ٢٧ دی ماه جاری در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزار می شود.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه "خانه روشن" در این باره به ایرنا گفت:‌ ۱۰۹ اثر در جشنواره ملی فیلم کوتاه " خانه روشن " برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد.

علی زرگری با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ۲۷ دی ماه جاری در زنجان برگزار خواهد شد، افزود:‌ ۱۴۸ اثر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مدت بازبینی آثار رسیده به این جشنواره به پایان رسیده است، یادآور شد: از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

زرگری اظهار داشت: برگزاری این جشنواره موجب مشارکت مردم در امور مختلف و نمایش توانمندی فعالان عرصه هنر و رسانه در این رویداد و هم افزایی هر چه بیشتر در این حوزه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha