۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85357234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علیرضا خمسه: جوانان نیازمند امید هستند

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85357234
علیرضا خمسه: جوانان نیازمند امید هستند

زنجان - ایرنا - پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: جوانان نیازمند امید هستند و این درحالی است که بسیاری در صدد ناامید کردن آنها هستند.

علیرضا خمسه روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه خانه روشن در زنجان با بیان این که تمام تلاش ما باید ایجاد امید، شور و شوق در میان جوانان باشد، افزود: برگزاری جشنواره های مختلف می تواند امید آفرین باشد.

وی اظهار داشت: در سالهای فعالیت هنری خود تمام تلاشم آوردن خنده بر لب مردم بوده است.

خمسه خاطرنشان کرد: همه جا خودم را "علیرضا خنده" نام می برم، اما در این شهر باید خود را خمسه نام ببرم چرا که زنجان سرزمین پدری من است و دوست داشتم ۶ دانگ زنجانی باشم.

وی افزود: این جشنواره ملی است و همه آحاد ملت و ارگانها باید در آن سهیم باشند که مهم ترین بخش سهم ملت و جوانان است.

خمسه همچنین از تولید اثری با عنوان خانه پدری خبر داد و گفت: بخش علیرضا خمسه این اثر مختص زنجان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن امروز /چهارشنبه/ با حضور هنرمندان سرشناس ملی از قبیل علیرضا خمسه، غلامحسین لطفی و محمود نظرعلیان در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق این استان برگزار شد.

۱۰۹ اثر در این جشنواره ملی برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد که ۱۴۸ اثر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده بود.

از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha