۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85357379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: جهش خدمت رسانی در دولت سیزدهم باید منعکس و تبیین شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه در این دولت جهش خدمت رسانی مشاهده می شود، گفت: این مقوله و اقدامات کم نظیری در دولت مردمی سیزدهم رقم خورده که باید به خوبی از سوی رسانه ها منعکس و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اظهار کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را معطوف کرده تا با تمام توان و امکانات خدمت رسانی به مردم را افزایش و ارتقا دهد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد خبرگزاری ایرنا تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد و خدمات دولت است تا این مهم از سوی جامعه بررسی و قضاوت شود.

استاندار همدان ادامه داد: هر چه که جلو تر پیش می‌رویم آثار و قرائن ارتقای خدمات و عملکرد دولت افزایش می‌یابد، پروژه هایی که حدود ۲ دهه بلاتکلیف بود با نگاه ویژه رئیس جمهور و وزرا به سرانجام رسیده است و در حوزه های از جمله آب رسانی، بهداشت و درمان و مسکن کارهای بی نظیر و کم نظیری رقم خورده است.

استاندار همدان: جهش خدمت رسانی در دولت سیزدهم باید منعکس و تبیین شود

اجرای ۲ هزار پروژه با ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در همدان از سوی دولت مردمی سیزدهم

قاسمی فرزاد گفت: در ایامی که به سرعت تحولات در آن رخ می دهد به خوبی باید تصویرگر خدمات ارایه شده به مردم باشیم، حدود ۲ هزار پروژه با ۱۴۰هزار میلیارد ریال اعتبار به ثمر نشسته و در حال پیگیری است که در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار کرد: امروز بسیاری از پروژه های عمرانی با ویژگی نیمه کاره و بلاتکلیف از ادوار گذشته، هر کدام یکی پس از دیگری به ثمر می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: پروژه های انجام شده در حوزه آبرسانی و لایروبی قنوات، حفر چاه، لوله گذاری کم سابقه بوده است و در حوزه برق رسانی، طرح های هادی،بهسازی و مرمت راه‌های روستایی، و نیز حوزه نهضت ملی مسکن، پیشرفت کشاورزی به سمت دانش بنیان، ارتقا کیفیت و افزایش بهره وری، بهره گیری از ظرفیت معادن، احیای واحدهای راکد صنعتی، در طی همین مدت کوتاه شاهد پیشرفت های بزرگی بوده ایم که نیازمند تبیین بیشتر است.

قاسمی فرزاد گفت: همچنین در حوزه گردشگری که یکی از رویکردهای مهم دولت در این استان به شمار می رود کارهای زیادی در حال پیگیری است که منجر به توسعه هرچه بیشتر همدان خواهد شد.

استاندار همدان: جهش خدمت رسانی در دولت سیزدهم باید منعکس و تبیین شود

رسانه ها باید برای مشارکت مردم در انتخابات یازدهم اسفند بکوشند

استاندار همدان در ادامه از خبرنگاران ایرنا خواست تا نسبت به ترغیب و تشویق جامعه برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند (مجلس شورای اسلامی و خبرگان) به طور ویژه بکوشند و گفت: اطلاع رسانی مستمر در خصوص این رخداد بزرگ باید در دستور کار رسانه ها از جمله ایرنا باشد.

وی با بیان اینکه دشمن تمامیت ارضی، انسجام و وحدت ملی و امنیت ما را نشانه گرفته است بنابراین مشارکت هرچه باشکوه تر در انتخابات می تواند این توطئه های شوم را خنثی کند،تصریح کرد: دعوت از مردم در شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند در راستای خلق حماسه بزرگ و مایوس کردن دشمن باید دستور کار ویژه رسانه ها از جمله ایرنا در ایام فعلی باشد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر نقش انعکاس اخبار امیدبخش و امیدآفرین در جلب مشارکت بیشتر مردم در پای صندوق های رای،گفت: اقدامات و عملکرد نظام در طول ۴۵ سال مورد غفلت واقع شده و به نحو شایسته منعکس نشده است و به ویژه امسال در آستانه انتخابات عملکردها اطلاع رسانی شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: در دهه فجر امسال افتتاحیه ها، کلنگ زنی ها، آغاز عملیات پروژه های مختلف به همراه واگذاری زمین و مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن را در پیش داریم که باید انعکاس خوبی پیدا کنند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: مدیران کل، فرمانداران، و معاونان موظفند که اطلات خود و آمار عملکرد خود را در اختیار خبرنگاران برای انعکاس قرار دهند و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دقت نظر در حوادث و رخدادها و سمت و سوگیری باید در نشر اخبار انعکاس اخبار امیدآفرین باشد، گفت: تاسفانه بعضی رسانه ها برای جذب مخاطب به‌سمت انعکاس اخبار منفی و زیر سوال بردن خدمات دولت و نظام می‌روند غافل از اینکه انتشار این گونه اخبار آب به آسیاب دشمن ریختن است و وحدت و انسجام ملی را مخدوش می کند.

استاندار همدان: جهش خدمت رسانی در دولت سیزدهم باید منعکس و تبیین شود

نوآوری های خوبی را در ایرنا همدان شاهد هستیم

وی با قدردانی از خبرگزاری ایرنا مرکز همدان در راستای انعکاس دستاوردهای دولت و نظام، اظهار کرد: وحدت و انسجام خوبی در این رسانه ایجاد شده است.

استاندار همدان افزود: شاهد تغییرات مثبتی در خبرگزاری ایرنا همدان بوده ایم و خبررسانی با انگیزه بالا و رویکرد مثبت در اخبار و رویکرد تحولی رخ داده در این مجموعه جای تقدیر دارد که البته برای پیشبرد بهتر کار نیاز به دقت و تلاش بیشتر و افزایش کمی و کیفی اخبار داریم.

قاسمی فرزاد همچنین گفت: نوآوری های خوبی در زمینه تولید محصولات چندرسانه ای در ایرنا همدان مانند تولید فیلم های خبری و پادکست (اخبار صوتی) انجام شده که تحسین برانگیز است و باید این روند تقویت شود.

وی همچنین بر توجه به تاثیر جلوه های بصری و عکس در فرآورده های خبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: مکمل گزارش های خوب عکس است که عکس می‌تواند پیام را به خوبی پربارتر و دقیق‌تر منتقل کند و اثرگذارتر است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: خبرنگاران ایرنا از سابقه و سبقه خوبی در استان برخوردارند و علاقه آنان به نظام و دولت مردمی مشهود است و تعهد در عمل تک تک همکاران و مجموعه موثر و کارآمد ایرنای همدان دیده می‌شود.

شهرداری همدان مکلف به حل مشکل ساختمان خبرگزاری ایرناست

استاندار همدان در ادامه بر تعیین تکلیف ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان که بدلیل مشکلات حقوقی امکان بهره برداری از آن میسر نیست تاکید کرد و گفت: شهرداری مکلف است اقدامات لازم را برای رفع مشکل ایجاد شده و حل مساله معارض انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه استانداری برای حل و فصل مشکل ساختمان ایرنا حمایت های لازم را انجام می دهد، اظهار کرد: به معاونت عمرانی استانداری در رابطه با ساماندهی ساختمان خبرگزاری ایرنا دستور ویژه داده می شود و همچنین نشستی در استانداری پیرامون تعیین تکلیف این موضوع با حضور نمایندگانی از شهرداری، ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیران مربوطه استانداری انجام می شود.

استاندار همدان: جهش خدمت رسانی در دولت سیزدهم باید منعکس و تبیین شود

رضا اولادی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همدان نیز در ابتدای این نشست به تشریح فعالیت های این رسانه پرداخت و از آمادگی خبرنگاران ایرنا برای تبیین و انعکاس هرچه بهتر دستاوردهای نظام و دولت در ایام الله دهه فجر و تلاش آنان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خبر داد.

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، خبرگزاری رسمی و اولین نهاد حرفه‌ای گردآوری و انتشار خبر و عکس و تولید محصولات رسانه ای – خبری در تاریخ ایران است.

بنیان ایرنا در سال ۱۳۱۳ خورشیدی گذاشته شد، این خبرگزاری پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای اهداف نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به بازتعریف رسالت خبری خود پرداخت و برپایه اهدافی چون انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و مخابره واقعیت های ایران و جهان به‌ ویژه کشورهای اسلامی فعالیت خود را ادامه و گسترش داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha