بخشداران خراسان جنوبی زمینه انتخابات باشکوه را فراهم کنند

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشداران ضمن پرهیز از ورود به حواشی انتخابات، زمینه انتخابات باشکوه، سالم و بی طرفانه را به عنوان مجریان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا عباس‌زاده روز پنجشنبه در نشست مشورتی بخشداران استان که در استانداری برگزار شد افزود: بخشداران موضوع انتخابات را جدی بگیرند تا مردم خراسان جنوبی مانند گذشته در زمینه مشارکت سیاسی پیشگام باشند.

وی انتخابات را مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار کرد: بخشداران از فرصت دهه فجر در راستای تبیین عملکرد نظام و دولت در راستای امیدآفرینی و با استفاده از طرح‌های ابتکاری نهایت استفاده را ببرند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان و نیز آزادیخواهان جهان به انتخابات ما چشم دوخته‌اند و همه تلاش دشمن این است که انتخابات سال جاری با کمترین مشارکت مردم برگزار شود.

وی اضافه کرد: استفاده از امکانات دولتی با رعایت عدالت بین نامزدهای انتخاباتی از نظر قانونی منعی ندارد.

عباس‌زاده با اشاره به وجود ۲۸ بخش در خراسان جنوبی گفت: باید در راستای تقویت اقتصاد و معیشت روستاها با توجه به ظرفیت روستاها گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: در استان نیاز به نیروی کار در معادن داریم اما با کمبود نیرو مواجه هستیم همچنین تعاونی‌های دهیاری‌ها می‌توانند درخواست‌های خود برای واگذاری پهنه معدنی را برای پیگیری به استانداری ارائه دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر شناسایی خانواده‌های آسیب دیده اجتماعی در قالب طرح یاریگران زندگی گفت: بخشداران در قالب مسئولیت اجتماعی در این زمینه ورود جدی داشته باشند و در این زمینه راهکارهای لازم را ارائه دهند.

وی افزود: بخشداران در بخش مدیریت اجتماعی ورود جدی داشته باشند و آسیب‌های اجتماعی و مسایل فرهنگی را کنترل کنند.

همچنین در این نشست بخشدار مرکزی سربیشه برای اجرای طرح نورآوران سلامت و بخشدار گزیک برای اجرای موفق طرح یاریگران زندگی در روستاها تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha