۲ بازیکن سابق فجر سپاسی به «شهر راز» شیراز پیوستند
میلاد احمدی بازیکن تیم فجر

شیراز-ایرنا- «شهر راز» شیراز که در پایان نیم فصل یک دسته یک فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان ) در رده هفتم جدول قرار گرفت برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم، ۲ بازیکن سابق تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در پست خط میانی و حمله بازی می کنند را  به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگارایرنا، میلاد احمدی که در پست هافبک هجومی بازی می کند و سابقه بازی با تیم فجر شهید سپاسی و آلومینیم اراک و گلزنی در لیگ برتر دارد،در تیم های شمس آذر قزوین، ملوان بندر انزلی هم بازی کرده است می تواند به خط میانی این تیم که در دور رفت با مشکل مواجه بود را بر طرف کند.

آیا مشکل عدم گلزنی شهر راز بر طرف می شود؟

همچنین شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز که سابقه بازی در تیم ملی را دارد، در نیم فصل اول با مشکل گلزنی مواجه بودند و بارها کادر فنی این باشگاه پس از هر بازی به این موضوع اشاره کردند، علی آل کثیر مهاجم سابق تیم فجرشهید سپاسی را به خدمت گرفتند.

۲ بازیکن سابق فجر سپاسی به شهر راز شیراز پیوستند
علی آل کثیر مهاجم جدید تیم شهر راز

آل کثیر که ۲ سال پیش از نفت آبادان به فجر شهید سپاسی پیوست درابتدا هم چندین گل به ثمر رساند اما آسیب دیدگی پی در پی این مهاجم که شم گلزنی دارد موجب شد از شرایط آرمانی دور شود، به نظر می رسد این بازیکن عزم خود را جزم کرده است تا یکبار دیگر خاطره های گلزنی را در ورزشگاه حافظیه را زنده کند.

این مهاجم خوزستانی پس از جدایی از فجر سپاسی چند مدتی هم برای تیم های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران بازی کرد و باید منتظر ماند و دید آیا این مهاجم ۱۹۰ سانتی متری،می تواند عصای دست شیرازی ها در خط حمله برای دور برگشت باشد.

مهاجم جدید برای فجر گلزنی کرد

همچنین تیم فجرشهید سپاسی شیراز دردومین بازی تدارکاتی بین نیم فصل خود مقابل نفت و گاز گچساران که در رده ششم لیگ دسته یک قرار دارد به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

مهدی شریفی که به تازگی به تیم فجر پیوسته برای تیمش گلزنی کرد تا شروع خوبی با فجریها داشته باشد.

۲ بازیکن سابق فجر سپاسی به شهر راز شیراز پیوستند
فجر شیهد سپاسی

شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر که در دور رفت بازیهای خوبی را به نمایش گذاشتند و از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، با وجود این مهاجم که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس تهران ، سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز را دارد، به نظر می رسد مشکل عدم گلزنی فجریها در نیم فصل دوم بر طرف شود هر چند دست اندرکاران باشگاه فجر به دنبال چند بازیکن جدید دیگر هم هستند و مذاکراتی هم با آنها صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا چادرملو اردکان یزد با ۳۸ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ دسته یک شد،‌ خیبر خرم آباد با ۳۷ امتیاز و نفت مسجد سلیمان هم با ۳۵ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است هم اینک در پایان نیم فصل با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و شهر راز دیگر نماینده شیراز هم با ۲۴ امتیاز هفتم است.

زمان آغاز دوربرگشت مسابقات لیگ دسته یک به دلیل حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا که در قطر در حال برگزاری است و هنوز از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha