صعود تیم فجرشهید سپاسی به لیگ برتر نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد     
تیم فجر

شیراز -ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز هم اینک در لیگ دسته یک شرایط خوبی  دارد،‌ گفت:‌ اگر قرار باشد تیم به لیگ برتر صعود کند نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استان داریم هر چند استاندار فارس و شهرداری شیراز پای کار هستندکه جای تقدیر دارد، اما کافی نیست.       

سردار یدالله بوعلی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تصریح کرد:‌ شهید عزیز حاج مجید سپاسی افتخاری بزرگ برای استان فارس است و افتخار می کنیم که نام باشگاه مزین به این شهید بزرگوار است که به مردم این استان تعلق دارد.

فراز و نشیب ، هویت شناخته شده

وی اضافه کرد:‌ این باشگاه با چند دهه فعالیت در سطح کشور دارای سوابق و جایگاه خوبی است و همه دوستش دارند هر چند در این سال ها فرازو نشیب داشته وهم در لیگ برتر و هم دسته یک بوده اما هویت باشگاه فجر شهید سپاسی به عنوان نماینده استان فارس برای همه شناخته شده،‌ عزیز و مورد احترام است و این رمز ماندگاری این تیم مردمی است.

بوعلی با اشاره به اینکه سیاست ما بر این است که این باشگاه به یک رشته خاص خلاصه نشود،‌اظهار کرد:‌ برای همین هم ورزش در فارس را به سه بخش حرفه ای،‌ استعداد یابی و همگانی تقسیم و هدف گذاری کردیم تا بیش از ۳۰۰ پایگاه ورزشی در فارس دایر شود و هم اینک هم ۱۸۰ پایگاه در همه رشته ها فعال است وامیدواریم در تمام رشته ها در آینده نزدیک شاهد بروز تیم های بهتری در فارس باشیم.

صعود تیم فجرشهید سپاسی به لیگ برتر نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد     
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس

تاسیس آکادمی و شکل گیری تیم های پایه

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد:‌ در خصوص رشته فوتبال در گذشته متمرکز روی یک یا دو تیم بود، اما ‌ هم اینک آکادمی باشگاه تاسیس شده و هشت تیم از نونهالان گرفته تا بزرگسالان که در دسته یک بازی می کند و مدعی است فعالیت دارند، ضمن اینکه تیم جوانان هم دارد به باشگاه اضافه می شود تا در فوتبال ۹ تیم داشته باشیم.

سردار بوعلی با بیان اینکه تیم فجر همیشه یک تیم سرحال بوده است اظهارکرد:‌ اما جذابیت فوتبال براین است که یک زمان از یک تیم ته جدولی شکست می خورد و این اتفاق در فوتبال رخ می دهد اما آنچه مهم است آهنگ و چارچوب تیم است که تیمی روان، جوان، پرشور، با انگیزه و بدون حاشیه است.

بدون حاشیه

او گفت:‌ پیشتر تیم فجر چه در نزد بازیکنان، ‌کادر فنی و پشتیبانی به شدت حاشیه داشت اما هم اینک اینگونه نیست و همه چیز مرتب و منظم شده است و بنده به عنوان یک خدمتگزار و کوچک مردم عزیز استان فارس وظیفه دارم از مردم و جوانان پرشور حمایت کنم و مدیون آنها هستم و برخی مواقع که توفیق پیدا می کنم در ورزشگاه حضور می یابم ما را شرمنده و حمایت می کنند و ما هم داریم فرمان می بریم و عاشق هستیم.

مردم فارس دوست دارند یک تیم در لیگ برتر داشته باشند

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد:‌ مردم فارس دوست دارند یک تیم در لیگ برتر داشته باشند تا نام این استان در سطح اول فوتبال کشور بدرخشد و وظیفه دارم برای تحقق این امرهر کاری از دستم بر آید انجام دهم اما همانگونه که اشاره کردم نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان داریم.

نقش اثر گذار رسانه ها

بوعلی از حمایت رسانه های فارس از تیم فجر شهید سپاسی تشکر کرد و افزود:‌ همه فعالیت باشگاه توسط رسانه ها پوشش داده می شود که می تواند در موفقیت تیم فجر نقش زیادی داشته باشد و جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش ایرنا با پایان یافتن دور رفت مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان تیم چادر ملو اردکان یزد با ۳۸ امتیاز قهرمان نیم فصل شد، تیم خیبر خرم با ۳۷ امتیاز و تیم نفت مسجد سلیمان هم با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی هم با ۳۳ امتیاز در مکان چهارم ایستاد تا به عنوان یک مدعی در دور برگشت، فاصله پنج امتیازی را با صدر جدول جبران کند.

تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک هم با ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به کار خود در نیم فصل پایان داد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

هنوز تاریخ بر گزاری دور برگشت این رقابت ها مشخص نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha