ملت ایران با عملیات تروریستی، صحنه انقلاب را خالی نمی‌کنند

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده سپاه نینوای گلستان با محکوم‌کردن ترورهای اخیر در کرمان و سیستان و بلوچستان، گفت: هدف دشمن از این طراحی این ترورها، ناامید کردن مردم است اما باید بدانند ملت هوشیار و با بصیرت ایران هرگز با این حرکات بزدلانه، صحنه انقلاب را خالی نخواهند کرد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر «حسینعلی جاودان‌فر» شهید حادثه تروریستی خاش در کلاله به خبرنگار ایرنا بیان کرد: شهدای عزیز باعث افتخار و عزت کشور ما هستند و اگر انقلاب اسلامی به اینجا رسیده به خاطر ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بوده است.

وی افزود: یکی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند امسال، ناامید کردن مردم برای شرکت در این عرصه مهم سیاسی و برهم زدن امنیت کشور با انجام اغتشاشات و ترور است تا مردم از صحنه انقلاب خارج شوند اما بدون تردید نتیجه عکس خواهند گرفت.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و با وجود انجام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان همواره نشان دادند که پشتیبان جمهوری اسلامی هستند و هرگز صحنه را خالی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین بابیان اینکه دشمنان در محاسبات خود اشتباه می‌کنند، ادامه داد: هر چقدر در راه انقلاب خون بدهیم، انقلاب ما بیمه‌تر می‌شود همانگونه که امام راحل فرمودند: «بکشید ملت ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» و دشمنان با این اقدمات بزدلانه نتیجه عکس خواهند گرفت.

وی گفت: در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید «جاودان‌فر» اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت شهرستان کلاله حضور دارند که نشانه بیدار بودن و زنده بودن ملت بزرگ ایران است.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر شهید حسینعلی جاودان فر با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و خانواده این شهید والامقام از ابتدای خیابان انقلاب کلاله تا گلزار شهدا برگزار شد و سپس پیکر این شهید در خانه ابدی آرام گرفت.

طبق اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، شهید جاودان فر از کارکنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی ماه در بازگشت از ماموریت اداری، در جاده خاش به زاهدان مورد اصابت گلوله گروهگ تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

سرهنگ جاودان فر از کارشناسان فرهنگی سپاه بود که برای پیگیری کارهای فرهنگی به شهرستان سراوان در ماموریت اداری به سر می‌برد.

گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت.

کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و وی دومین شهید امنیت این شهرستان و روستای حاج علی اسلامی در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha