برخورد ۲ خودرو شوتی حامل سوخت در هرمزگان؛ رانندگان جان باختند

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس راه هرمزگان از برخورد ۲ دستگاه خودرو شوتی نیسان حامل سوخت قاچاق در محور فرعی و روستایی پشتکو بندرعباس خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش رانندگان هر ۲ خودرو در میان شعله‌های آتش جان‌باختند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ مهدی نیکبخت روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در سانحه رانندگی روز گذشته بر اثر شدت برخورد ۲ دستگاه خودرو شوتی نیسان حامل سوخت در محور پشتکو، خودروها دچار آتش‌سوزی شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه دلخراش رانندگان خودروها جان باختند، افزود: علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ یکی از خودروها بوده است.

رییس پلیس راه هرمزگان با بیان این‌که همچنان در جاده‌های استان شاهد این‌گونه حوادث تلخ توسط خودروهای شوتی و سوخت‌بر هستیم، از مردم و مسئولان استانی خواست جهت پیشگیری از بروز این گونه حوادث توسط قاچاقچیان قانون گریز چاره‌اندیشی کنند.

سرهنگ نیکبخت در پایان به دیگر رانندگان عبوری در محورهای فرعی و اصلی استان توصیه کرد و گفت: به‌منظور حفظ جان خود و دیگران همواره سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با انجام یک رانندگی قانون‌مند، امنیت و آسایش عمومی را برای همگان به ارمغان آورند.

کشف ۴۵ راس دام قاچاق دربندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف ۴۵ راس دام قاچاق از یک خودرو در یکی از محورهای فرعی و خاکی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدامین نوروزی در تشریح این خبر افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز تیم گشت پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی واقع در محور فرعی و روستایی دژگان به یک دستگاه وانت نیسان که از جاده اصلی به محور خاکی و فرعی تغییر مسیر داده، مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده عرصه را بر خود تنگ دیده و خودرو را رها و از محل متواری شد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: خودرو به یگان انتقال و در بازرسی از آن ۴۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان طی شبانه روز گذشته در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق موادمخدر، ضمن شناسایی و توقیف سه دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد، ۱۱۵ کیلوگرم حشیش و ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: به‌منظور مقابله جدی با قاچاق موادمخدر و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق موادمخدر به مدت ۲۴ ساعت در استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح، سه قاچاقچی موادمخدر و سه خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و ۲۷ معتاد متجاهر و بلامکان نیز جمع‌آوری شدند.

کامیون حامل مشک‌های گازوئیل در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و توقیف یک‌دستگاه کامیون بنز حامل مشک‌های گازوئیل و کشف ۱۸ هزار لیترسوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به سمت بندرعباس به یک‌دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی، خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از داخل آن، ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق جاسازی شده در مشک‌های بزرگ کشف و در این رابطه راننده را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی، ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و سوخت‌های قاچاق کشف شده نیز به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha