نخستین دوره رقابت‌های گلوله‌زنی عشایر چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد - ایرنا - نخستین دوره رقابت‌های گلوله‌زنی عشایر چهارمحال و بختیاری با همت هیات تیراندازی استان و همکاری تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) روز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های گلوله‌زنی عشایر گفت: ورزش تیراندازی رشته‌ ورزشی مفرح، مهیج و آرامش بخش است و موجب افزایش استقامت بدنی ورزشکاران می‌شود.

محمود سلیمی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی در اسلام توصیه شده است افزود: یادگیری ورزش تیراندازی برای نوجوان و جوانان در دین مبین اسلام توصیه و تأکید شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جوانان و استعدادهای موجود در رشته‌های تیراندازی اظهار داشت: زیرساخت‌های بسیار خوبی برای رشته تیراندازی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و باید استعدادهای درخشان در این رشته شناسایی و به سمت میدان‌های ملی و بین‌المللی هدایت شوند.

سلیمی افزود: رشته ورزشی تیراندازی باید در مسیر درست و در میدان‌ها و رویدادهای ورزشی سوق داده شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۳۰ تیم ورزشهای رزمی استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که ورزشکاران این رشته‌ها ۳۵۵ مدال کشوری را کسب کردند.

هم اکنون حدود یک‌هزار ورزشکار در استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌های رزمی سازماندهی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha