استعدادیابی و قهرمان پروری محور فعالیت فدراسیون تکواندو است

یزد - ایرنا - نایب رییس فدراسیون تکواندو گفت: استعدادیابی و قهرمان پروری با همکاری هیات‌های استانی محور فعالیت این فدراسیون در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی نظری" روز شنبه در جمع اعضای هیات تکواندو استان یزد افزود: برگزاری مسابقات و لیگ‌های کشوری در کنار توجه به دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی برای جامه هدف از دیگر اهداف و جزو برنامه‌های مهمی است که در کشور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان یزد از ظرفیت بالایی در ورزش به خصوص در رشته تکواندو برخوردار است و انتظار هم توسعه هرچه بیشتر این رشته است گفت: باید همه برای توسعه این ورزش در یزد بیش از گذشته همکاری کنند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون در استان انجام گرفته گفت: استفاده از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش در استعدادیابی و قهرمان پروری ضروری است تا شاهد توسعه این رشته باشیم.

" زهیر حاجی حسینی " افزود: باید با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق در مسیر تحقق وعده‌ها و برنامه‌های هیات تکواندو با جلب همکاری بخش‌های مختلف بیش از گذشته اقدام شود که ظرفیت و علاقه مندان فراوان دارد.

هم‌اکنون بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر تکواندوکار زن و ۲ هزار و ۳۰۰ تکواندوکار مرد در استان به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و ۱۵ باشگاه در شهرستان‌های یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر در این رشته فعال است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۰ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha