۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85360610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه بزرگترین شرکت دانش‌بنیان شرق کشور نیازمند سه هزار میلیارد ریال است

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آذین فورج شهرستان اسفراین گفت: اجرای طرح توسعه آذین نگین در مجموع سه هزار میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارد که ۲ هزار میلیارد ریال آن مصوبه سفر رییس جمهور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد دانش وری روز یکشنبه در اروی راهیان پیشرفت رسانه ها و دانشجویان از شرکت آذین فورج اسفراین اظهار کرد: طرح توسعه شرکت دانش بنیان با عنوان آذین نگین در دست اجرا و نیازمند دریافت تسهیلات و حمایت های مسوولان و مدیران است.

وی تصریح کرد: این شرکت دارای پنج محصول دانش بنیان منحصر به فرد است و سالانه ۸۰ هزار تُن قطعات خاص صنایع نفت، گاز، نیروگاهی و خودرویی تولید می کند.

مدیرعامل شرکت آذین فورج شهرستان اسفراین افزود: ۸۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این شرکت دانش بنیان اشتغال دارند و راه اندازی طرح توسعه این شرکت برای ۴۰۰ نفر دیگر اشتغال یجاد می کند.

وی قطعی برق را از مشکلات آذین فورج دانست و گفت: این امر در تابستان اتفاق می افتدو به صنعت ما آسیب زیادی وارد کرده است بنابراین باید تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

به گزارش ایرنا، شرکت آذین فورج اسفراین، بزرگترین شرکت صنعتی بخش خصوصی در استان خراسان شمالی است و که طرح توسعه این شرکت در ۲ فاز اجرایی می‌شود و فاز نخست آن شهریورماه ۱۳۹۹ با اشتغالزایی مستقیم ۱۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

فاز نخست طرح توسعه شرکت صنعتی آذین فورج سالانه سه هزار تن قطعات فورجی آهنگری در صنایع کشاورزی، ریلی و خودرو تولید می کند و فاز دوم طرح توسعه شرکت صنعتی آذین فورج نیز با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آهنگری سنگین اختصاص یافته است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و با داران بودن ۲ صنعت بزرگ فولاد و لوله گستر و صنایع پایین دست آن، قطب صنعتی خراسان شمالی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha