فرماندار تربت حیدریه: تمیز سره از ناسره، محصول نهایی انتخابات است

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: یکی از دستاوردها و نتایج مهم انتخابات پیش رو، تشخیص سره از ناسره توسط مردم است و آنچه شرکت‌کنندگان در انتخابات تعیین می‌کنند، حجت قطعی و فصل‌الخطاب برای همه است.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور، روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن با هدف کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخابات و مردم‌سالاری دینی محصول انقلاب اسلامی است و شرکت مردم در انتخابات تا امروز نتیجه‌ای جز اقتدار نظام اسلامی درپی نداشته‌است.

فرماندار تربت‌حیدریه در بخش دیگری فعالیت احزاب و گروه های سیاسی این خطه را مثبت خواند و گفت: تا قبل از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، فعالان و بازیگران این عرصه رفتارهای پنهان و آشکاری داشتند که اکنون با اعلام نتایج بررسی‌ها، به تدریج بر دامنه رفتارهای آشکار گروه‌ها و فعالان سیاسی افزوده شده و شور انتخاباتی بیشتر شده است.

فرماندار تربت حیدریه: تمیز سره از ناسره، محصول نهایی انتخابات است

کی‌پور با بیان اینکه تاکید رهبری بر مشارکت حداکثری مردم و نیز تامین امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: ستاد انتخابات و دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تنها به سلامت و امنیت انتخابات می‌اندیشند و دغدغه ای جز صیانت از آرای مردم را ندارند.

رییس ستاد انتخابات تربت‌ حیدریه با تاکید بر ضرورت افزایش شور انتخاباتی افزود: اگر در شبکه‌های اجتماعی مطلبی موافق یا مخالف افراد و نامزدهای احتمالی منتشر شده‌است، در حد توصیه شفاهی با خاطیان برخورد شده و دلیل این اغماض نیز ایجاد و تقویت شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می شود.

حوزه انتخابیه تربت حیدریه، شامل شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha