پویش انتخاباتی «مردم میدان ۱۴۰۲» در خراسان شمالی رونمایی و آغاز به کار کرد

بجنورد- ایرنا- «پویش مرد میدان» امروز یکشنبه در آستانه‌ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هدف دعوت به حضور مردم در انتخابات با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رونمایی شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی در حاشیه آیین رونمایی از این پویش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پویش با تاسی از مکتب حاج قاسم سردار دلها رونمایی شد و آداب و مسلک این شهید بزرگ که سرمایه ای اجتماعی برای ملت ایران محسوب می شود در محوریت این پویش قرار دارد.

سید یحیی هاشمی نژاد افزود: این پویش به واسطه اعضای شورای رسانه استان شکل گرفت و مشکل از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه های استان است و تولید محتوای چندرسانه ای، ویدئو کلیپ، عکس، عکس نوشته و فراورده های خبری دیگر را تولید و در فضای رسانه‌ای و مجازی استان منتشر می کند.

وی عنوان کرد: «پویش مردم میدان» ۴۰ روز مانده به انتخابات رونمایی و سعی می شود در این پویش مردم و رسانه ها از عملکرد نظام و دولت آگاه شوند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها با تبیین دستاوردهای دولت و نظام، تقویت ارتباط با مردم و پاسخ‌گویی به موقع به مطالبات آن‌ها در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات باید موثر باشند.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شرکت‌ها بحث انتخابات را برجسته کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

هاشمی نژاد با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای دولت وظیفه روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم هر دستگاه‌ اجرایی است، گفت: حضور با شکوه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، نقش مهمی در سرنوشت کشور و ملت دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha