فرماندار: ۲۰میلیارد ریال به بهسازی روستای هرمود لارستان اختصاص  یافت

لارستان- ایرنا- فرماندار ویژه لارستان گفت : پس از بررسی میدانی و احصای مشکلات روستای هرمود مبلغ ۲۰میلیادریال برای احداث زمین چمن مصنوعی، آسفالت معابر و لایه روبی بند خاکی این روستای کم برخوردار در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان یکشنبه در بازدید از روستای هرمود مهرخویی بخش مرکزی لارستان که با حضور معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان برای بررسی مسائل و مشکلات مردم انجام شد افزود: به زودی احداث چمن ورزشی مصنوعی روستا که برای آن مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، آغاز خواهد شد.

دهقان زیرسازی معابر و کوچه های روستا را ضروری دانست و تصریح کرد: سه هزار و ۳۰۰ متر مربع عملیات زیرسازی معابر این روستا به اتمام رسیده و بنیاد مسکن لارستان باید از طریق قیر رایگان این معابر را آسفالت کند و برای این امر نیز پنج میلیارد ریال لحاظ شده است.

وی همچنین به لایه روبی بندخاکی روستا هم اشاره کرد و ادامه داد: برای این امر مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار تعریف شده که اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باید به سرعت این کار را به اتمام برساند و بخش از مبلغ اختصاصی صرف رفع کمبودهای مدارس خواهد شد.

فرماندار در این بازدید با دانش آموزان و کادر مدرسه پسرانه هرمود دیدار و گفتگو کرد و ضمن عرض خدا قوت، مسائل و مشکلات مدرسه را بررسی کرد.

در این بازدید یک روزه امام جمعه، دهیار و اعضا شورای اسلامی روستای هرمود، مشکلات و درخواست های روستا را بیان کردند که مهمترین آنها روشنایی بلوار ورودی، زمین چمن مصنوعی، بازسازی آموزشگاه قدیمی مدارس، آسفالت معابر، لایه روبی بند خاکی، حمایت از کشاورزان، اختصاص قیر رایگان، آسفالت مدرسه، اجرای طرح هادی، اشتغال زایی، اجرای فیبر نوری و کمبود آب آشامیدنی بود.

روستای هرمود در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شهر لار و لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha