معابر لغزنده تهران و لزوم حفظ فاصله طولی خودروها

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش‌ها از شب گذشته و لغزنده بودن سطح معابر، بر حفظ فاصله طولی خودروها برای جلوگیری از تصادفات احتمالی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی روز سه‌شنبه با اشاره به بارش‌ها و لغزنده بودن معابر از رانندگان خواست در معابر سطح شهر فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت بالا و سبقت جدا خودداری کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان قبل از حرکت منبع شیشه شور و همچنین سیستم‌های خودرویی مانند ترمزها، سیستم گرمایشی را کنترل و از پُر بودن باک بنزین خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ شریفی درباره ترافیک امروز معابر شهر تهران افزود: از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت هستیم.

وی گفت: بار ترافیک در بزرگراه های آبشناسان - سردار جنگل، همت - اشرفی و یادگار امام (ره) - شیخ فضل الله، شیخ فضل الله - جناح و حکیم - پیامبر و در بزرگراه‌های ذکر شده حجم بار ترافیکی سنگین است و همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه جلال - نصر، علامه - دهکده و چمران - نهج البلاغه قابل مشاهده است.

سرهنگ شریفی اضافه کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی هم دارای بار ترافیکی سنگینی دارد و داخل تونل توحید ترافیک منظم و درحال حرکت است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه حادثه آفرید

براساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، ساعتی پیش در محدوده بزرگراه فتح به شرق روی پل کن به دلیل برخورد یک دستگاه مینی بوس با مانع، شاهد بار ترافیکی سنگین در این محدوده هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha